FruFrog Skrevet 27. mars 2012 #1 Skrevet 27. mars 2012 Sitter og leser litt på det store, vide internettet her. Dumpet innom Frøyaklinikken sine sider. Noen som har vært der? Må man ta hele behandlingspakker, eller kan man ha enkelt timer med effekt også?? Noen som har prøvd andre metoder? Fotsone? Akupunktur? Kosttilskudd? Hvor lenge/mange ganger har dere prøvd forskjellig osv? Etter å ha blitt riktig dårlig av pergotime i 5 måneder, har jeg nå begynt å titte litt på andre muligheter.. :-) Håper noen kan hjelpe meg med tips her :-)
Siri32 Skrevet 29. mars 2012 #2 Skrevet 29. mars 2012 Sitter og leser litt på det store, vide internettet her. Dumpet innom Frøyaklinikken sine sider. Noen som har vært der? Må man ta hele behandlingspakker, eller kan man ha enkelt timer med effekt også?? Noen som har prøvd andre metoder? Fotsone? Akupunktur? Kosttilskudd? Hvor lenge/mange ganger har dere prøvd forskjellig osv? Etter å ha blitt riktig dårlig av pergotime i 5 måneder, har jeg nå begynt å titte litt på andre muligheter.. :-) Håper noen kan hjelpe meg med tips her :-) Hei, jeg går til akkupunktur ved alternativklinikken. Er i min 12 PP, det har ikke hjulpet til nå men det er fantastisk avslappende. Er og interessert i å høre noe om frøyaklinikken. Har stått på venteliste i evigheter til HSG røngten og prøver så og si alt i mellom tiden:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå