1973modell Skrevet 27. mars 2012 #1 Skrevet 27. mars 2012 Hei. Er det noen her som har / har hatt eller har kjennskap til Carpal tunnel syndrom? Jeg har fått det nå. I morgen skal jeg på sykehuset å få ordnet skinner til hendene.. Holder på å klikke på natta, får ikke sove. Håper skinner hjelper, å at det kommer bort av seg selv etter fødsel.
krølle... Skrevet 27. mars 2012 #2 Skrevet 27. mars 2012 Hadde det i forrige svangerskap, så alle mine strikkeplaner gikk i vasken mot slutten... Opp flere ganger på natten for å riste liv i hendene. Hjalp meg noe med skinnene. Få dager etter fødselen var jeg normal igjen, myyye vann borte fra hendene og ringene passet igjen Denne gangen har jeg foreløpig ikke en dråpe for mye vann, ringer og klokke passer fortsatt og strikkefingrene virker som de skal. Håper du får det bedre med skinner. Det er sjelden man opererer dette i graviditeten da de aller fleste blir bra når ungen er ute! Lykke til
Brno 08,09, + 12:) Skrevet 27. mars 2012 #3 Skrevet 27. mars 2012 hadde det i første svangerskap. Utrolig vondt og plagsomt! Hadde litt vann i kroppen og det var nok til å lage trøbbel. Min svigerinne var mye mer plaget enn meg og ble sykemeldt pga av det. Har heldigvis hatt 2 svangerskap nå uten å kjenne noe til det. Det tok noen uker etter fødsel før det var borte, men da var det bare numment og ikke vondt. Lykke til!
Hannepålandet Skrevet 7. april 2012 #4 Skrevet 7. april 2012 Kiropraktoren min har hjelpt meg masse. To behandlinger så er jeg helt fin en stund.
kekamba Skrevet 7. april 2012 #5 Skrevet 7. april 2012 Jeg har det i begge hendene mine, utenom graviditet også - og har operert høyre handa. Tar venstre etter svangerskapet Skinner hjalp og hjelper meg mye på nettene, men operasjon gjorde selvfølgelig underverker. Veldig glad jeg fikk tatt høyre hånda i begynnelsen av svangerskapet eller hadde jeg nok slitt maximalt nå. Jeg var til tider så vond i hendene og armene at jeg kastet opp... Er det CTS under svangerskap så går dette som oftets over når babyen er ute Masse god bedring! Legg hånden på en pute frem til du får skinner.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå