Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ingen symtomer ikke trøtt en gang bare menssmerter... er så redd for ma! sjansen for at d er ma noen som vet? har sett bankede herte å ul i uke 7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har det sånn jeg også. Alle symptomer forsvant rett etter uke 7. Kun øm i puppene. Var på ul i uke 10 og alt ser fint ut :)

Skrevet

=) er ikke øm i brystene en gang.. bare litt sliten. håper alt er bra! skal på ul i uke 12 =)

Gjest Min1.baby
Skrevet

Jeg er 9+4 og har ingen symptomer jeg heller..Ikke i det hele tatt..ikke kvalm,ikke noe oppkast,svært sjelden ømme bryster. Er kanskje litt mer trøtt enn vanlig,men ikke noe mer enn det lissom..:)

Skrevet

Jeg merker heller ingenting! Litt trøtthet bare. Dette med puppene har gjort meg litt urolig:jeg har jo veldig små pupper,og det skjer ingenting med dem-tenk om de ikke "virker"!! Har aldri hørt om det men.. Ellers kan jeg betrygge andre ikke-symptomøse (nytt ord?) at jeg var på ul i dag,8+3 og hjertet slo og legen sa at når alt så så bra ut på dette tidspunktet,da ville det gå bra! -man har jo hørt andre historier, men jeg klamrer meg til deg han sa..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...