mer enn bare mor Skrevet 27. mars 2012 #1 Skrevet 27. mars 2012 husker jeg gjorde det med førstemann, mest fordi det var stas å være gravid denne gangen har jeg ikke gjort det - for jeg husker ikke om det var verdt det? hva syns dere om babypakkene?
mamma til 3 gullunger<3 Skrevet 27. mars 2012 #2 Skrevet 27. mars 2012 samme her. Var å hentet alt som var gratis med nr 1, men denne gangen er det ikke så nøye! men har hentet den fra apotek 1! Ble overasket over hvor mye som var i den! =)
M79+♂08♥+♂12♥ Skrevet 27. mars 2012 #3 Skrevet 27. mars 2012 Samme her... Hentet ALT som gikk an å hente med nr 1. Denne gangen har jeg ikke gjort noe med noe enda, men tenkte å registrere for det jeg var mest fornøyd med forrige gang: Rimi pakkene og apotekpakken. Noe utenom det bryr jeg meg nok ikke noe med denne gangen
nemi90 Skrevet 27. mars 2012 #4 Skrevet 27. mars 2012 Husker jeg også gjore det med min første , var som julaften husker jeg da jeg hentet dem forskellige steder , men vet ikke om jeg kommer til og gjøre det denne gangen men kommer nok til og hente bleiebøtta hos barnas hus
Leirha Skrevet 27. mars 2012 #5 Skrevet 27. mars 2012 Dette er min tredje baby, og med de to andre hadde jeg alle gratispakker det gikk an å få tak i. Men denne gang har jeg ikke tenkt å registrere meg til noen pakke, av flere grunner. - Jeg syns ikke innholdet er verdt all "trakaseringen" på mail i etterkant. Jeg sliter fortsatt med "søppelmail" fore år etter siste pakke ble hentet. Vil ikke gjøre det verre. -Innholde i pakkene er greit nok, men ofte er det små reklameartikler en får, + litt annet. Men det jeg har fått i pakkene har ikke blitt så veldig mye brukt. Bleiene går jo som bare det, men det er ikke mange bleiene en får, og dessuten er newborn bleier ganske billig. - Som førstegangs gravid var det ganske stas me pakkene, når andremann kom 11 år etter, var det også stas. Men nå syns jeg heller det er mas.
prøver1991 Skrevet 27. mars 2012 #6 Skrevet 27. mars 2012 jeg har hentet ALLE gratispakkene som er å få, og det er jeg utrolig glad for, bleier har jeg mange av som kanskje varer i over ei uke, våtservietter har jeg for ca 2 mnd, i den ene babypakka fra apotek1 var det faktisk en avent tåteflaske, det synes jeg var veldig kjekt. også var det noen bodyer osv. så, hos meg så synes jeg det var utrolig kjekt å hente disse babypakkene
perl1 Skrevet 27. mars 2012 #7 Skrevet 27. mars 2012 http://www.apotek1.no/baby-og-barn/gratis-babypakke Apotek1 sin babypakke. Synes den ser bra ut jeg
perl1 Skrevet 27. mars 2012 #8 Skrevet 27. mars 2012 http://www.apotek1.n...ratis-babypakke Apotek1 sin babypakke. Synes den ser bra ut jeg http://www.babybaby.no/bestill.html Ditt apotek og vitus apotek sin var nesten bedre
Mirasol Skrevet 27. mars 2012 #9 Skrevet 27. mars 2012 Dere som har fått pakkene tidligere med 1.mann, fikk dere registrert dere en gang til? Når jeg prøver å bestille både Rimi, Apotek 1 og Barnas Hus så får jeg beskjed om at jeg allerede har hentet og ikke kan registrere meg flere ganger Jeg hentet disse pakkene med 1.mann og var veldig fornøyd
Mamma´n til lillemor Skrevet 27. mars 2012 #10 Skrevet 27. mars 2012 Registrerte meg en del steder med nr en, men fikk ikke med meg alle. For flere mnd siden registrerte jeg meg os Boots og Libero, men har enda ikke hentet dem. Trodde ikke jeg kunne registrere hos de jeg fikk sist, men jeg har flyttet, så kanskje de går. Er ikke så viktig, da. Det meste av sånne ting var mer morsomt sist gang...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå