Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• 2 uker senere...

Jeg lurer på en ting. Jeg skrev meg opp på alle babypakkene da jeg ble gravid sist gang (februar), men da mistet jeg veldig tidlig og nå er jeg gravid på nytt. Det gikk vel 2 uker fra jeg mistet til jeg ble gravid på nytt, men terminen har jo forandret seg deretter (ca en mnd).

Bør jeg gi beskjed til de forskjellige som deler ut pakkene at terminen har forandret seg eller har det ikke så mye å si? Vet de har en regel om å hente ut pakkene tidligt 3 mnd før termin eller så, men er dette veldig nøye? Det er jo litt tiltak å skrive mail til dem og forklare og sånn, men jeg har liksom ikke lyst til å føle at jeg lurer noen heller..

Endret av Høytoppåfjellet
  • 2 uker senere...

Annonse

Jeg lurer på en ting. Jeg skrev meg opp på alle babypakkene da jeg ble gravid sist gang (februar), men da mistet jeg veldig tidlig og nå er jeg gravid på nytt. Det gikk vel 2 uker fra jeg mistet til jeg ble gravid på nytt, men terminen har jo forandret seg deretter (ca en mnd).

Bør jeg gi beskjed til de forskjellige som deler ut pakkene at terminen har forandret seg eller har det ikke så mye å si? Vet de har en regel om å hente ut pakkene tidligt 3 mnd før termin eller så, men er dette veldig nøye? Det er jo litt tiltak å skrive mail til dem og forklare og sånn, men jeg har liksom ikke lyst til å føle at jeg lurer noen heller..

La det bare være du! :) Går nok veldig fint! <3 Gratulerer med spire i magen! :)

• 1 måned senere...
  • 3 uker senere...
  • 4 måneder senere...
  • 1 måned senere...
  • 3 uker senere...

Hei :)

Eg lurte på en ting, har sjekket ut charnelle sin blogg med alle babypakker, la merke til at de babypakkene der man får med bleier (mer enn en eller to stk) så er D liebro bleier, men alle barn i vår fam da uten unntak har vært og er allergisk mot liebro sine bleier, D trenger seg ikkje bety At mitt barn kommer til å være D ;) men eg lurte på om ikkje pampers har sånn pakke??

• 1 måned senere...

Annonse

• 1 måned senere...
  • 1 måned senere...
  • 2 uker senere...
  • 5 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...