Gå til innhold

Hvor mange dager igjen tirsdag 27 mars?

Anbefalte innlegg

Skrevet

God morgen!!!:)

Da var jeg 1 dag OVER termin. Har sovet fint lite i natt så nå skal jeg sende mine små ut av døra og så dandere meg under dyna igjen:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

13 dager igjen. Hadde aldri trodd jeg skulle gå til termin denne gangen og her sitter jeg :) veldig glad for det, men nå kan han få komme. Rier og tak hver kveld/natt siste 10 dager og sover dårlig. Men i dag er det meldt nydelig vær, så i dag blir det noen soltimer på terassen. Får jo prøve å nyte litt også!

Skrevet

70 dager igjen i dag, og gleder meg til å komme ned i et nytt ti-tall i morgen :) Tiden flyr, været er herlig her i Bergen og jeg GLEDER MEG SåNN til å bli mamma til gutt nr 2 :D

Skrevet

17 dager igjen til termin, men regner med å gå over som sist...

Skrevet

to dager over termin hos meg :P

Skrevet

Termin i dag og kjenner ingen forskjell... Sitter her og håper på vondt...

Skrevet

Hvor er det man finner ut hvor mange dager det er igjen? Annet enn å sitte og telle i kalenderen ...

Skrevet

1 Dag igjen!!! Har ikke merket noenting til kynnere hele svangerskapet bortsett fra inatt. trodde d var igang. Håper ikke d er først nå jeg får disse maseriene som kan vare i ukesvis.. Da ser det jo dårlig ut med fødsel akkurat nå :)

Skrevet

Er vel 49 dager igjen - inkl. dagen i dag :) Tiden går fort, men akk så sakte...

Skrevet

6 dager til termin. veldig kraftige kynnere i hele natt og dag. og trur jeg føler nedpress :P men er liksom aldri helt sikker på hva jeg føler. hihi.

Skrevet

40 dager igjen..går sakte men sikkert fremover;)

Skrevet

26 dager, men jeg føler jeg sprekker snart. Har smertefulle kynnere og høyt blodtrykk så tiden kan falle laaang....

Skrevet

har termin i dag og 0 tegn til at fødsel er nær! Men gjør ingenting å vente til i morgen formiddag - da får jeg med meg påskefrokost i bhg til største jenta :D

Skrevet

73 dager igjen. Og jeg tror ikke det går en dag forbi uten at jeg blir spurt om det er tvillinger... Så jeg håper dagene går fort frem til vi får møte prinsen vår<3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...