Gå til innhold

Au au au....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har fått et heftig utslett av noe slag nedentil. Jeg hadde termin for et par dager siden og kjenner at fødselen stresser meg litt.

Legen min har ikke time før i neste uke. Ville dere tatt kontakt med føden eller legevakten for å få tatt en sjekk??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, ring føden og hør med de:)

Skrevet

Hadde ikke legen tid..? De skal jo alltids ha satt av noe tid til akuttsaker hver dag. Man må bare ringe så tidlig som mulig om morgenen. For meg høres det ut som noe legen burde ha prioritert i og med at du faktisk er over termin, det kan jo være noe som kan påvirke fødselen på en eller annen måte.

Skrevet

Dersom det er kjønnsykdom (som gjerne kan dukke opp første gang under svangerskapet), er det viktig å vite dette før fødsel, som #3 nevner. Legevakta tar nok ikke inn sånt, men hør evt. med føden og/eller fastlege.

Skrevet

Takk for svar:) Tok kontakt med legevakta og fikk komme inn på sjekk. Legen mente det var en kraftig soppinfeksjon (på kjønnsleppene, trodde det bare forekom i slimhinnene rundt skjeden å sånn). Fikk iallefall resept på dactacort, noe selvfølgelig ALLE apotek i byen her er tomme for!!!! Vræææl!!!! Må nok ut på en lengre kjøretur i morgen, for salve skal jeg ha:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...