Mama! Skrevet 26. mars 2012 #1 Skrevet 26. mars 2012 (endret) Det begynner å haste litt ned navn nå og jeg er veldig usikker. Det er såå Magne fine jentenavn å velge mellom! Den kommende storebroren heter Theo Sebastian. Lillesøster må ikke ha dobbeltnavn. Håper jeg får noen fine forslag Takk på forhånd. Endret 26. mars 2012 av Mama!
Nostalgia Skrevet 26. mars 2012 #2 Skrevet 26. mars 2012 Ada oline Tuva nikoline Thea oline Er så trett men kan finne flere i morg;)
Frøken Ubesluttsom Skrevet 26. mars 2012 #4 Skrevet 26. mars 2012 Cornelia Angelica Aleksandra Fredrikke Agnetha Kristin Elea Mia Elvira Hanna Victoria Kaya Emine Tone Serine Noen som falt i smak?
*Dubsgirl* Skrevet 27. mars 2012 #6 Skrevet 27. mars 2012 Leona Linnea Aurora Eline Mathilde Martine Wilhelmina Olivia Victoria Nathalie Nikoline Filippa Felicia Hermine Tomine Anea Luna Dea Selma Hanna Ine Ella Emma Frida Tuva Dobbeltnavn f.eks; Tuva Eline Selma Hermine Ella Mathilde Ine Aurora Hanna Leona Frida Eline Tuva Hermine Ella Linnea
Suebird Skrevet 27. mars 2012 #7 Skrevet 27. mars 2012 Flott navn på kommende storebror! Theo Sebastian og Mille Constanse Theo Sebastian og Timea Cornelia Theo Sebastian og Milja Hermine Theo Sebastian og Nea Augusta Theo Sebastian og Enea Elvira Theo Sebastian og Celia Nicoline Theo Sebastian og Lova Filippa Theo Sebastian og Isolde Leonora Theo Sebastian og Minah Alvira Theo Sebastian og Tindra Evelina
inimini Skrevet 27. mars 2012 #8 Skrevet 27. mars 2012 Kjempe fint navn Theo Sebastian:) Bruker dere begge navnene? Selv syns jeg at hvis et barn har dobbeltnavn bør de andre og ha det, men det er bare min smak:) Noen forslag som jeg syns passer med Theo Sebastian er: Lisa Mina Tiril Lydia Oda Silja Timea Marie Pia Molly Dobbeltnavn: Dea Elisabeth Molly Cassandra Oda Emilie Lisa Marie Mina Charlotte Likte du noen her?
Nostalgia Skrevet 27. mars 2012 #9 Skrevet 27. mars 2012 Thea Synnøve Tuva Synnøve Da år du t og s som i theo Sebastian )
Mama! Skrevet 27. mars 2012 Forfatter #11 Skrevet 27. mars 2012 Kjempe fint navn Theo Sebastian:) Bruker dere begge navnene? Selv syns jeg at hvis et barn har dobbeltnavn bør de andre og ha det, men det er bare min smak:) Noen forslag som jeg syns passer med Theo Sebastian er: Lisa Mina Tiril Lydia Oda Silja Timea Marie Pia Molly Dobbeltnavn: Dea Elisabeth Molly Cassandra Oda Emilie Lisa Marie Mina Charlotte Likte du noen her? Ja, bi bruker for det meste begge navnene Jeg synes Timea og Molly er nydelige navn! Lisa Marie er også fint, men for mye brukt. Takk for fine forslag
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå