Gå til innhold

Venter i spenning...

Anbefalte innlegg

Samme som IKM uke 13...

Da har jeg ikke klart å holde meg og tok en CB test i dag. IKM i dag og. Omtrent med en gang kom det en bred veeeeeeeeeldig svak strek (tror i grunn det bare er jeg som ser den...). Så da venter jeg i spenning på i morgen tidlig, skal ta en CB digital da :)

post-676749-0-14318600-1332790606_thumb.jpg

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143922358-venter-i-spenning/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tok en digital test i dag, og den lyste "not pregnant" mot meg. Får bare vente å se om TR dukker opp. Skulle kommet i går... Ser ingen tegn ennå. Nå vet jeg ikke når jeg hadde EL denne måneden da, siden jeg ikke hadde hatt det innen jeg sluttet å ta testene. Men hadde masse EL slim, så vi får bare se. Så etter jeg tok digitaltesten at den skulle holdes nede i urinen i 20 sek, og jeg holdt den i 5. Men den viste timeglasset som den skal gjøre når testen har funka. Så må nok sannsynligvis konkludere med at jeg faktisk ikke er gravid.

Så synd da! Men det kan jo väre at det var for at du hadde testen for kort i urinen. Men ja, det er vel bare å vente. Men så lenge du er over IKM er det håp! :)

Jeg ungikk å kjöpe CB sine tester når jeg var på apoteket i dag, ser det er flere som har fått "positiv" på de uten at de er gravid. Kjöpte apotekets sine egne, så får se hvordan de er heller.

Tok en digital test i dag, og den lyste "not pregnant" mot meg. Får bare vente å se om TR dukker opp. Skulle kommet i går... Ser ingen tegn ennå. Nå vet jeg ikke når jeg hadde EL denne måneden da, siden jeg ikke hadde hatt det innen jeg sluttet å ta testene. Men hadde masse EL slim, så vi får bare se. Så etter jeg tok digitaltesten at den skulle holdes nede i urinen i 20 sek, og jeg holdt den i 5. Men den viste timeglasset som den skal gjøre når testen har funka. Så må nok sannsynligvis konkludere med at jeg faktisk ikke er gravid.

kan du ikke heller teste med en test som er mer sensitiv en clearblue digital?Hørt om flere som får negativ på den,men positiv på andre tester.

Annonse

kan du ikke heller teste med en test som er mer sensitiv en clearblue digital?Hørt om flere som får negativ på den,men positiv på andre tester.

Venter et par dager og ser om TR dukker opp. Om den ikke kommer i løpet av et par dager så stikker jeg til apoteket og finner en test fra et annet merke. Men noe i meg sier at TR dukker opp snart, selv om jeg ikke har noen symptomer ennå.

Et døgn til har gått og TR har fortsatt ikke gitt noe tegn til ankomst... Ikke har jeg de typiske "mensen kommer snart" symptomene heller. Så får bare fortsette å vente i spenning. Kanskje EL var så sent at det var for tidlig å teste på mandag? Det er jo lov å håpe. Hører med til historien at jeg vanligvis har TR etter klokka.

Hmm... kanskje jeg skal stikke innom apoteket på vei hjem og kjøpe en vanlig test til da, og ta den i morra tidlig... Visste ikke at den digitale testen trenger mer HCG. Og så var jo den testen jeg tok på mandag vaaaaagt positiv. Fortsatt ingen mens og ingen tegn til mens, og ømme pupper. Noen som kan anbefale en annen test jeg kan få på apoteket som ikke er CB?

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...