Gå til innhold

Jeg trenger noen venner i Oslo! Flere?

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg er 21, gravid for første gang, sykemeldt og går dermed aleine hjemme med min lille hund hele dagen. Jeg er lei av Oslo, lei av leiligheten, lei av det meste, og trenger å få gjort noe med det.

Jeg er faktisk litt ensom - det vil si, jeg er undersosialisert for tida. Jeg trives ikke så godt med å gå alene ufrivillig hele dagen, og lurer på om det er noen flere i samme situasjon?

Jeg veit liksom ikke hvordan man får seg venner på denne måten, det har jo alltid gått av seg selv gjennom studier og jobb. Plutselig sitter jeg her å kjeder meg i steden - og det passer meg ganske dårlig.

Kanskje vi kan møtes en liten gjeng, om det er flere av oss. Spise lunsj på en cafè, grille i parken, ta en kaffe - et eller annet. Det kan godt hende det blir litt kleint og rart, men den sjansen er jeg jommen villig til å ta. Dessuten ønsker jeg skikkelig å bli med i en strikkeklubb - jeg har så lyst til å lære meg å strikke søte babyting! Noen som har en allerede, eller som har lyst til å være med på noe sånt?

Trenger jo ikke være så seriøst, bare strikke litt, le masse, spise no digg og skrævle. :-)

Fortsetter under...

Jeg er lett med:) er 22, gravid for første gang, 50% sykmeldt, og merker bare etter en uke med lite jobbing at jeg er lei av å være hjemme når alle andre er på jobb... dessuten blir man automatisk litt mer asosial som gravid..i helgene når folk er ute osv.. hadde vært fint med noen gravide venninner!:)

Hurra! Nå ble jeg glad. Da har vi det ganske omtrent på samme måte. Hadde vært så deilig å få fylt opp arbeidstida - ingen ting føles så dankete som å henge hjemme mellom åtte og fire. Hehe... Og akkurat som deg, er jeg den eneste jeg kjenner som er gravid! 8-)

Hva har du lyst til å gjøre æ? Spise lunsj eller sånn?

Hei hei :) jeg er med, 25 år, 50 % sykemeldt. (100% ut uka, fikk en mindre god nyhet på ul i uke 12, tykk nakkefold, har tatt morkakeprøve i dag, så her går jeg, alene hjemme å venter på svar) så det hadde vært herlig å treffe noen :) har forresten en hund, snill og god schæfer. Liker å hekle, da jeg aldri helt fikk til det med strikking :)

Hei på deg! Så hyggelig at du slenger deg på. Skjønner at det er slitsomt å gå å vente på den måten. Uff. Krysser fingrene for deg!

Vi kunne jo møtes og latt hundene våre få leke litt eller sånn - Bob ekke så stor, men han er innmari tøff i trynet. Hehee.

Jeg har like lyst til å lære meg å hekle! Vil du lære meg det? Da må jeg få dratt å handla inn no ytstyr. Hva er det man trenger?

Takk for det:)

Ja, det kunne vi. Min kjære hund, tror han er mye mindre enn det han er :) jeg har noen avtaler i dag, men hva med i morgen? hvor? Hva passer best for deg? Jeg bor på Smestad med kort vei til banen, så kommer lett rundt omkring :)

Jeg startet med en 5 mm heklenål og litt tykt garn. Går mye kjappere å hekle enn å strikke, derfor jeg har bedre tålemod med det :) kan lære deg, men jeg er ingen mester.

Annonse

jeg vil også lære å hekle! ;D men jeg kan ikke i morgen , reiser hjem og blir der hele påskeferien! Men etter det er jeg klar for hekleklubb ;p hehe.. har desverre ingen hund å ta med meg da ;) og er litt redd for små hunder, haha. men det skal gå bra :P

Ja, det syns jeg! Nå har jeg (typisk nok) planer for i morra (legetime og litt sånn snacks), men jeg er fri på torsdag!

Jeg bor på Lindern, og her begynner det å bli innmari trangt med folk overalt. Jeg og Bob kommer gjerne en tur ut av gryta! Vet du om noen fine plasser hvor de kan leke? :-)

Forslag til dere begge:

Vi møtes til en hekleklubb etter påske? Jeg baker boller, og så tar vi med oss det vi trenger til en heklings og later som om vi er produktive. :) Vi kan godt være her hos oss, for vi har plass. Så kan vi prate oss grønne på babypreik, og lære hverandre å kjenne.

Hva med f.eks. onsdag 11.april? Eller 12.? Hva passer for dere?

Hei! Jeg er litt sen på tråden kanskje, men dette høres topp å kunne vært med på! Har alltid hatt lyst på en "syklubb" ;)

Jeg er foressten 89 modell og er også 50% sykemeldt, og merker at jeg fort blir deppa over å være alene hjemme :/ Har ingen hund å bidra med, men ELSKER hunder, så om noen har noen kjæledegger er det toppers!

Jeg har ihvertfall lyst til å bli med etter påske hvis dere vil ha meg med? :) Når har dere termin foressten?=)

Jaa! Så klart! :) Velkommen skal du være! Bare hyggelig.

Jeg har termin 8. september. Er altså straks 17 uker på vei, nærmer meg halvveis med stormskritt. Veldig deilig.

Si ifra om du vil være med å gå en tur eller sånn, jeg har en rampete liten tass som elsker folk og fe. Hund eller ei, gåing er bra vøtt (så lenge bekkenet holder!).

Hehee, vi ass.

Men jeg har faktisk vært hos legen, og det blir ikke mere styr. Jeg tenkte å kanskje dra på oppdagelsestur til Ola Narr-parken på Tøyen sånn i dag, der er det en egen hundepark. Har ikke vært der før.

Hvis du har lyst, kan du jo ta med bissevovven og bli med. :-)

Hurra for styyyr. Etter påske er i alle fall bankers.

Annonse

Ha ha... Nå må jeg le... Fikk melding av tanta mi før jeg våknet i dag, om at dem var på tur innover, og lurte på om jeg hadde kaffe.... He he... Rart går fra lite å gjøre til masse avtaler DENNE uken :)

Etter påske er sikret og plottet inn i kalenderen :) kom tilbake med hvilken dato det blir.

Sender deg en pm med mobil nr mitt ;)

Ha en fn dag med Bob og lille mageboer :)

Heheehe, det er innmari typisk der der.

Kos deg med familien! Bob hilser, og lille mageboer har banket så fint med hjertet sitt for meg i dag hos legen, så h*n hilser jommen også.

Vi sees etter påske, jenter! Send PM med nr du også Frøken K, så blir det årning. :)

Hihi. Toppers! Jeg kan kun etter påske også, da jeg ligger flatt ut med dårlig rygg i dag, og skal til kiropraktor imorgen, og har avtaler resten av uken! MEN etter påske er jeg "klar som et egg".

Hihi.. Sender dere nr, så avtaler vi bare nærmere om tidspunkt osv :) Blir foressten gjerne med å gå turer etterhvert, trenger det!

Velkommen skal du være! Nå begynner det å bli en fin gjeng. :-)

Jeg sitter her å lurer på om det går ann å gjøre dette på en litt mer oversiktelig måte. Facebook eller sånn, kanskje? Har alle det?

Jeg tenkte på å lage en privat gruppe til oss, så blir det enklere å følge med. :-)

Lykke til med ryggen! Shiit, ikke godt. Heia Kiropraktorer!

Noen som har lyst til å ta en kopp kaffe i type nær fremtid? (I dag eller i morra eller sånn.)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...