*M&M* Skrevet 4. april 2012 #76 Skrevet 4. april 2012 (endret) Hei! Slenger meg på her jeg også, helt ny her inne, men har sniklest litt tidligere. Jeg har foreløpig termin 8. desember, klaffet i pp1 og er 4+6 i dag etter egne beregninger Er fra Trøndelag forresten Blir spennende å følge andre som er så og si likt! Endret 4. april 2012 av *gravid90*
Stine12 Skrevet 4. april 2012 #77 Skrevet 4. april 2012 Førstegangs her Har prøvd ca 6 mnd. Jeg ble faktisk gravid sist mnd også, men lykken ble temmelig kortvarig. Heldigvis gikk det ikke mer enn 2 uker så satt spiren på nytt Samme her, mistet 5,3.... Det samme skjedde meg, var gravid forgje mnd, og nå viste graviditetstesten "gravid" igjen =) Skulle egentlig hatt mensen forgje torsdag, så nå tar jeg en ny test i morgen tidlig for å se om lykken fortsetter!!
Stine12 Skrevet 4. april 2012 #78 Skrevet 4. april 2012 Når tester dere med graviditetstester? Jeg testet positiv forgje torsdag (viste 1-2) Forgje torsdag skulle jeg hatt mensen. Hvor lenge venter dere før dere ringer legen? I morgen er det torsdag igjen og jeg tenkte jeg skulle teste på nytt i morgen tidlig med ny ukeindikator. Har fortsatt ikke fått mensen, og har ikke blødd noe. Men føler litt mensensmerter av og til, men veldig svakt.. * krysser fingrene* vil også ha barn i julegave. Terminkalkulatoren viser 08 desember
Nordhagenjentene :) Skrevet 4. april 2012 #79 Skrevet 4. april 2012 Når tester dere med graviditetstester? Jeg testet positiv forgje torsdag (viste 1-2) Forgje torsdag skulle jeg hatt mensen. Hvor lenge venter dere før dere ringer legen? I morgen er det torsdag igjen og jeg tenkte jeg skulle teste på nytt i morgen tidlig med ny ukeindikator. Har fortsatt ikke fått mensen, og har ikke blødd noe. Men føler litt mensensmerter av og til, men veldig svakt.. * krysser fingrene* vil også ha barn i julegave. Terminkalkulatoren viser 08 desember Jeg tok test hjemme søndag 1.april, skulle hatt mensen fredagen. Positiv test hjemme, og positiv hos legen mandag 2.april. Ringte på morgenen og fikk komme for å ta test der også. Har legetime 19., så trengte ikke det nå.
Squirrel79 Skrevet 4. april 2012 #80 Skrevet 4. april 2012 Legetime 19. for min del og. Er vel omtrent 7-8i uker på vei da.
VenterNummer2 Skrevet 4. april 2012 #81 Skrevet 4. april 2012 Termin 13. desember her. Hatt en SA og en MA, så håper virkelig spiren sitter denne gangen. Spennende tid i møte
Axxil Skrevet 4. april 2012 #82 Skrevet 4. april 2012 Jeg har termin 21.desember, er 22 år og førstegangsfødende. Har aldri vært gravid før, så jeg er veldig usikker på alt. Bor i Oslo.
nurseBettie Skrevet 5. april 2012 #83 Skrevet 5. april 2012 Foreløbig termin 18.desember:D Får verdens beste julegave i år!!
Smurfebaby Skrevet 5. april 2012 #84 Skrevet 5. april 2012 Hei jenter Ja da ble termindatoen 12.12.12. da Endelig en liten spire i magen etter 13 pp ! Vi venter nå vårt første barn og er kjempespente
Stine12 Skrevet 7. april 2012 #85 Skrevet 7. april 2012 noen av dere som har blødd i uke 5. Er 5+2 i dag, Var ute å gikk en tur i stad, kom inn igjen og nå blør jeg litt. Har ikke vondt da, så kan det fortsatt være en ufarlig blødning? Hadde en SA forgje mnd og da blødde jeg utrolig masse også hadde utrolig mensensmerter..
peanutts82 Skrevet 7. april 2012 #86 Skrevet 7. april 2012 Testa positiv igår jeg også... wooohhoooo.... er så glad.... :) har ikke vært til legen enda da jeg fant ut at jeg var gravid i påsken... men terminkalkulatorer på nettet sier at jeg har termin 7. eller 8. des. gleder meg for jeg har selv bursdag 9.des... det hadde vært sååå kult...
Silly80 Skrevet 7. april 2012 #87 Skrevet 7. april 2012 Blødde litt med min forrige, men skjer ofte uten at det er noe galt. Så lenge du ikke har veldig vondt. men hvis du er usikker få legen til å sjekke
Stine12 Skrevet 7. april 2012 #88 Skrevet 7. april 2012 har ingen smerter foreløpig og det "fosser" ikke blod. Håper bare ikke ikke testen har gitt meg feil svar. Tok en test den dagen jeg ventet mensen og da viste den positiv og så tok jeg på torsdag,en uker etter jeg skulle hatt mensen.Kjøpte digital test så jeg ikke skulle være i tvil.. men nå vet jeg sannelig ikke lenger.. Får se hvordan om den blødningen endrer seg de neste dagene..
Anonym bruker Skrevet 7. april 2012 #89 Skrevet 7. april 2012 testet positivt dagen etter forventet mens. Så min utregna termin er 11.12.12 Og dette blir mitt 3dje desemberbarn Har en på julaften fra før og en 28 des Og 2 jenter i mars og juli Men alt kan skje foreløpig,men krysser fingrene for alle oss her inne
Håper-igjen-på#3 Skrevet 7. april 2012 #90 Skrevet 7. april 2012 Sniker meg inn her jeg også positiv test i dag, og termin 16.12.12 Jeg skulle aldri ha barn så sent på året, men klager ikke nå
lille_mille Skrevet 8. april 2012 #91 Skrevet 8. april 2012 Har termin 14. desember med nr.2. Vi gleder oss veldig! Så gøy at det er mange andre her også.
Anonym bruker Skrevet 8. april 2012 #92 Skrevet 8. april 2012 Kan endelig skrive at jeg venter i desember Testet positivt igår, en sterk strek ! En dag før mens skulle komme ! Er min første graviditet, så både jeg å mannen er veldig spente!! beregnet termindato ut i fra mens er 16 desember
Smurfebaby Skrevet 8. april 2012 #93 Skrevet 8. april 2012 Velkommen hit Spennende med flere som skal ha sin første. Vi vet jo ikke helt hva det er vi går til
Silly80 Skrevet 8. april 2012 #94 Skrevet 8. april 2012 Sånn sett er det grei å få nr 2. Vet hva jeg absolutt IKKE trenger av babyutstyr. Bleiebøtte, stellebord med badekar, ammepute var noen av de tingene som var bortkastet penger Men lekegrind skal jeg ha denne gangen også
Mamma-til-nr-4-i-april17 Skrevet 8. april 2012 #95 Skrevet 8. april 2012 slenger meg på her jeg også foreløpig termin er 18 desember hadde en sa i forrige måned, og krysser fingre og tær for at det går bra denne gangen har en godfølelse inni meg, så tror nok det skal gå bra venter forresten mitt 2 barn
Høytoppåfjellet Skrevet 8. april 2012 #96 Skrevet 8. april 2012 (endret) Er det noen andre som er kvalme? Jeg er så kvalm at jeg tror jeg dør snart! Det begynte på dagen jeg var 5 uker, og har ikke gitt slipp siden Jeg har nå vært kvalm dag og natt, 5 dager i strekk! Skikkelig spykvalm også, så jeg ligger i fosterstilling på sofaen hele dagen.. Jeg har prøvd salt kjeks, cola, suge på en bit fersk ingefær, sea-band.. ingenting hjelper! Når butikkene er åpne igjen skal jeg kjøpe Prostafen og prøve det for nå er jeg skikkelig desperat! Klarer ikke glede meg over å være gravid i det hele tatt!! Endret 8. april 2012 av Høytoppåfjellet
Mambaa Skrevet 9. april 2012 #97 Skrevet 9. april 2012 Lister meg også forsiktig, forsiktig inn hit... Foreløpig termin 19. desember:)
Gjest AnnaMathea Skrevet 9. april 2012 #98 Skrevet 9. april 2012 Er det noen andre som er kvalme? Jeg er så kvalm at jeg tror jeg dør snart! Det begynte på dagen jeg var 5 uker, og har ikke gitt slipp siden Jeg har nå vært kvalm dag og natt, 5 dager i strekk! Skikkelig spykvalm også, så jeg ligger i fosterstilling på sofaen hele dagen.. Jeg har prøvd salt kjeks, cola, suge på en bit fersk ingefær, sea-band.. ingenting hjelper! Når butikkene er åpne igjen skal jeg kjøpe Prostafen og prøve det for nå er jeg skikkelig desperat! Klarer ikke glede meg over å være gravid i det hele tatt!! Høres slitsomt ut! Håper du likevel finner noe glede:) Jeg er litt uggen og har mye smerter. Har hatt murringer hele veien, men synes noen dager det gjør vel vondt. Håper alt likevel er bra. Er i dag 5+4. God bedring om det kan sies, det er forhåpentigvis forbigående og varer ikke for mange ukene:)
ibol Skrevet 9. april 2012 #99 Skrevet 9. april 2012 Lister meg inn sjøl. Gravid for første gang som 25-åring. Beregna termin 8. desember. Ømme pupper og urolig mage hittil. Gleder meg til å følge dere videre. Kjekt å ha så mange i samme situasjon Holder til i Buskerud.
MaiMamma;) Skrevet 9. april 2012 #100 Skrevet 9. april 2012 Sniker meg inn hit jeg også, termin rundt 13 desember. venter nr 2, blir bare 19 måneder mellom barna, så det kan jo bli spennende:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå