Gå til innhold

Kommer over hit! Flere som venter i desember?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

ifølge terminkalkulatoren har jeg termin 22. desember.

tok test med ukeindikator idag. det stod 2-3 som betyr at jeg er i uke 4-5.

sprøtt. har prøvd i 1 år, og nå satt den gitt.

skal til legen imorra

Oisann, jeg hadde ikke trodd jeg kom til å henge her igjen med det første, men plutselig var det bare slik! Langt fra planlagt her heller, men hvis alt går bra blir lillesnupp storesøster i desember. Er neimen ikke helt sikker på verken det ene eller andre, og har ikke hatt mens på mange måneder. Blir sendt til tidlig UL for å fastslå termin men det som er mest sannsynlig i mitt hode gir termin 12.12.12!

Annonse

Hei hei, testet positivt i påsken og har termin ca 5 desember.

Dette blir nr 3. Skikkelig kvalm og har ikke lyst å stå opp ..men d må jeg jo.. Og lage middag ! Verste som finnes akkurat nå er å lage middag ! Må spise hver time...og har ikke lyst på noe! Ikke en eneste matbit frister .

Men når sant skal sies var jeg verre med de to andre.

Tror at babygleden kommer når jeg blir kvitt kvalmen. Alt er svart nå og gleder meg bare til kvelden når jeg kan legge meg igjen...

Skikkelig sutre innlegg fra meg i dag altså men sånn har jeg det...

Føler meg akkurat som deg twinkle twinkle. Bare at jeg lager ikke middag engang for jeg blir kvalm av bare tanken på kjøkkenet! :/ Jeg har ingen barn fra før av og håper at babylykken kommer snart.. Det føles bare som om jeg har et svart hull rundt meg for tiden :(

Hopper inn til desembergjengen jeg også! Etter en skikkelig lang syklus dukket endelig gravid opp på testen... Har da termin mellom 23 og 30 des! Ønsket meg skikkelig et 2012 barn for å få to tette (også i skolealder) - har en 2010 jente.

Er fra Vestfold, 32 år :-)

Annonse

Hei!

Slenger meg på her jeg også, helt ny her inne, men har sniklest litt tidligere.

Jeg har foreløpig termin 8. desember, klaffet i pp1 og er 4+6 i dag etter egne beregninger :)

Er fra Trøndelag forresten :)

Blir spennende å følge andre som er så og si likt!

Må dessverre melde meg ut herfra da det ende med SA for oss :(

Er det noen andre som skal ha tidlig UL? Jeg skal den 30. april :) Er da 8+5 og jeg håper på å se en sprellende liten reke!

Kjenner jeg grugleder meg! Tenk om det ikke er noe der?

jeg skal ha tidlig ul 3 mai, da er jeg 7+4, jeg føler det på akkuratt samme måte som deg, kjenner jeg både gleder og gruer meg.

har vært hos legen for å måle hcg idag, skal tilbake på torsdag for ny prøve, så får håpe jeg klarer å senke skuldrene litt hvis hcg nivået har steget normalt :)

Hei!

Slenger meg på her jeg også, helt ny her inne, men har sniklest litt tidligere.

Jeg har foreløpig termin 8. desember, klaffet i pp1 og er 4+6 i dag etter egne beregninger :)

Er fra Trøndelag forresten :)

Blir spennende å følge andre som er så og si likt!

Må dessverre melde meg ut herfra da det ende med SA for oss :(

uff, så leit å lese :( håper det går bra med deg? vet akkuratt hva du går igjennom, hadde en sa 5 mars. og er ikke noe morro i det hele tatt :(

får ta vare på deg selv i de nærmeste dagene, og får håpe det klaffer for dere snart igjen :)

Endret av mamman_til_oliver

Det går bra, men det er ingen morsom opplevelse nei :(

Håper det klaffer ganske raskt, jeg kommer sterkere tilbake med 2013-baby <3

for meg klaffet det med en gang etter sa, rakk ikke engang å få tilbake mensen :) man er jo ekstra fruktbar etter en sa også, så får krysse fingre og tær for at det klaffer kjapt for deg også ;)

Gjest AnnaMathea

Er det noen andre som skal ha tidlig UL? Jeg skal den 30. april :) Er da 8+5 og jeg håper på å se en sprellende liten reke!

Kjenner jeg grugleder meg! Tenk om det ikke er noe der?

Skal på tidlig ul litt ut i mai, er da 12 uker. Grugleder meg selv. Sist var jeg på ul i uke 6 og 12, men tenkte å vente til uke 12 denne ganger. Kjenner det er lenge til...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...