Gå til innhold

Kommer over hit! Flere som venter i desember?

Anbefalte innlegg

Er det noen andre som er kvalme?

Jeg er så kvalm at jeg tror jeg dør snart! Det begynte på dagen jeg var 5 uker, og har ikke gitt slipp siden :( Jeg har nå vært kvalm dag og natt, 5 dager i strekk! Skikkelig spykvalm også, så jeg ligger i fosterstilling på sofaen hele dagen.. Jeg har prøvd salt kjeks, cola, suge på en bit fersk ingefær, sea-band.. rer ikke glede meg over å være gravid i det hele tatt!! :(

Har det på samme måte. te med sukker og fullkornkjeks er det det går i her, men er heldigvis ganske fin fra 9 på kvelden så får i meg en del mat og drikke da. God bedring :)

Fortsetter under...

Da kommer jeg også forsiktig og tuslende inn hit.

Så sinnsykt koselig at vi er så mange da!!!!! Blir hyggelig om vi kan følge hverandre fremover og komme med råd og tips.

Jeg venter mitt andre barn, og kalkulatoren her inne sier antatt termin blir 20. desember :)

Gjest Trulte med to små

Er det noen andre som er kvalme?

Jeg er så kvalm at jeg tror jeg dør snart! Det begynte på dagen jeg var 5 uker, og har ikke gitt slipp siden :( Jeg har nå vært kvalm dag og natt, 5 dager i strekk! Skikkelig spykvalm også, så jeg ligger i fosterstilling på sofaen hele dagen.. Jeg har prøvd salt kjeks, cola, suge på en bit fersk ingefær, sea-band.. rer ikke glede meg over å være gravid i det hele tatt!! :(

Har det på samme måte. te med sukker og fullkornkjeks er det det går i her, men er heldigvis ganske fin fra 9 på kvelden så får i meg en del mat og drikke da. God bedring :)

Høres fælt ut! Har du prøvd akupunktur? Det hjalp min kvalme, men jeg var nok mest kvalm pga medisinene.

Annonse

Høyt på fjellet:

UFF, jeg føler med deg!!!!!

Jeg vet ikke om det hjelper, men syrlige ting hjalp meg sist, da jeg hadde det som du beskriver nå.

Kjøp sitroner, del den i to og lukt på den, hold den under nesa. Det lindrer, og drikk sitronvann.

Jeg spiste grønne epler, sure sukkertøy, oppskåret ingefær (som du får med sushi) og lå ellers og grein på soverommet ;)

Tvang i meg noe mat pr dag, det eneste jeg klarte var biola og havregryn.

Vurderte omtrent å gi meg med hele svangerskapet på det verste. Var også kvalm døgnet rundt.

Men så en morgen, bare ga det seg!!

Da var jeg vel ca 13 uker på vei.

Jeg fikk tips om å dra på en privat klinikk for tidlig UL, mest for å se hva som gjorde det verdt all kvalmen og det der, og vet du hva......det var veldig fint og ta en tidlig UL ved 9 uker da jeg trodde det skulle klikke for meg og se et hjerte som slo :)

Vet det er enkelt for andre å si, men det går over etterhvert for de aller aller fleste.

HOLD UT, det ER verdt det, tro meg!

Klem

Jeg setter utrolig pris på at du tar deg tid til å skrive slik Ønsker nr 2!! :D Jeg begynner å bli ganske desperat og utrolig sliten nå.. Satser på at jeg finner noe som funker snart! Sitroner har jeg ikke prøvd enda så det skal jeg definitivt prøve, takk for tipset :)

Gjest Trulte med to små

Hei! Jeg testet svakt positivt i dag på RD 13 og om jubelen står i taket i morgen da en digital CB skal til pers, så melder jeg meg gladelig inn her!

<3

Det ble visst ikke min tur denne gangen heller...

Testen ble negativ! Det hadde jeg ikke trodd, men slik er det og da er det vel bare å godta det! :(

LYKKE!!!!!!!

Men hva er det jeg leser!!!! Så leit å lese!!! :( :(

Dette var trist å høre, særlig når man først får et håp.

Det er lov å deppe og være lei deg nå, men så må du finne mere krefter innenfra og stå på igjen til neste forsøk. Ikke mist troen om at det blir din tur. For det gjør det!

Nå vet jo ikke jeg historien din, så skal ikke snakke masse jeg ikke kan noe om, men jeg har flere i min vennekrets som har slitt med barnløshet, så jeg kjenner til sorgen, håpet og fortvilelsen.

Prøv og husk at det for de aller aller fleste går på et vis til slutt. Det må du fokusere på....etter noen dager med depping.

Klem til deg

Annonse

Prostafen tar toppen av kvalmen merker jeg, så ting ser litt lysere ut. Men jeg klarer fortsatt ikke glede meg over å være gravid.. Jeg føler nesten det er en liten djevel der inne som prøver å kvise livet utav meg sakte men sikkert! :P

Har noen opplevd at kvalmen gir seg før uke 12..?

Melder meg inn i desembergjengen med beregnet termin på lillejulaften. :)

Dette blir barn nr. 3 og jeg rakk akkurat målsetningen om et 2012 barn. (Dersom alt går bra. Bank i bordet!)

De andre er født i 2008 og 2010 og jeg ønsket 2 skoleår mellom alle ungene.

Ellers er jeg 32 år og fra NordNorge

huff det ser nesten sånn ut,men håper egentlig på januar,for da er det yngst i klassen istedet sist... :0S

Det er sånn vi tenker da...

Det aller viktigste er at ungen klarer seg og blir frisk og født og velskapt så klart :0)

Termin 27 desember her! :)

Vil være anonym ennå da jeg vil være sikker på at alt går bra først! :)

Ikm i morgen og har testet positivt med strimler fra billigtster fra 10 dpo som har blitt sterkere for hver dag og i morgen på ikm dagen skal jeg teste med clearblue digital! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...