Gå til innhold

Kommer over hit! Flere som venter i desember?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Annonse

Snike meg sakte inn her etter en svak svak svak posetiv test etter 4-5år prøving, pcos, 5 perokurer, 1 lap, 1ivf å nå frys. Termin 10. Desember. 3+6 i dag

Endret av Yasmin ♡hvor.e.du.lille.spire♡

Ser nok ut til at jeg kan melde meg inn i desemberklubben. Hvis jeg tolker testen fra i går riktig, så er den positiv og jeg har termin ca. 3. desember. Blir nummer 2 da vi har en gutt på 3 fra før. Håper spira klorer seg fast!

Jeg har også termin 10. desember tror jeg. Skjønner ikke disse utregningene. Hadde siste mens 4. mars og positiv EL test 16. mars. Men alle beregninger viser EL feil. Trodde jeg gikk over i ny uke fredager, men vet ikke. Noen som har lyst å hjelpe/forklare? :)

Eg hadde siste mens 2.mars men satte inn eskimoegge 20.mars som var da 3 dager gammelt så ble befruktet 17.mars på en måte så ble de 10. Desember. Vett Ikke kos di beregnet hos deg:)

7.desember her :) Med nr.2. Håper alt går bra. Hadde en MA etter første barn. Var veldig kvalm begge ganger tidligere...så gruer meg veldig til den kommer tilbake (regner med at jeg har anlegg for det). Gleder meg til magen blir stor og til jeg kjenner liv der inne. Er godt at 1.trimester er nå på våren. Det er lyst, skjer mye og tiden går vanligvis veldig fort. Håper den gjør det nå også! Lykke til alle sammen - ser ut til at mange får en flott julegave i år :)

Kvalmen var første mitt tegn:/ e 4+1 i dag vis eg har klart å regne riktig:) 15 dpo:) kvalmen kom for 4-5 dager siden, men kommer istedenfor Sultheten:/

KJenner meg litt småkvalm når jeg blir sulten og sliten jeg og. Men forrige svangerskap var jeg ikke kvalm i det hele tatt, så er litt spent denne gangen. Når jeg sier jeg ikke var kvalm så kastet jeg ikke opp og ble ikke plaget av det. Litt sånn sulten-kvalm som gikk over når jeg spiste hadde jeg da og.

Spennende framover da, og så gøy at vi er så mange som skal ha rundt de samme dagene i desember.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...