Gå til innhold

Kommer over hit! Flere som venter i desember?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Annonse

Meg og! Jeg tror termin er 05 desember, men jeg blir ikke helt klok av disse terminkalkulatorene da de lander på forskjellige dager!

Er det noen snille drevne jenter som kan dobbeltsjekke for meg? Førstedag i syklusen var 1. mars og eggløsningen var 11-12 mars. Jeg er helt sikker på EL-dagen fordi jeg bruker CB monitor :)

Gjest AnnaMathea

Meg og! Jeg tror termin er 05 desember, men jeg blir ikke helt klok av disse terminkalkulatorene da de lander på forskjellige dager!

Er det noen snille drevne jenter som kan dobbeltsjekke for meg? Førstedag i syklusen var 1. mars og eggløsningen var 11-12 mars. Jeg er helt sikker på EL-dagen fordi jeg bruker CB monitor :)

Sjekket med terminkalkulatoren på siden her og da får jeg opp termn 4. des dersom EL var den 11 og 5. des dersom EL var den 12:)

Jeg testet også i dag, fikk svak men positiv, mot blendahvit forrige fredag. Tror ca. Termin blir 8. Des, men vet ikkje ..... Mistet forrige i uke 5, og har ikke hatt mensen mellom SA og ny graviditet... Litt nervøs og redd, men veldig glad:)

Gjest AnnaMathea

Jeg testet også i dag, fikk svak men positiv, mot blendahvit forrige fredag. Tror ca. Termin blir 8. Des, men vet ikkje ..... Mistet forrige i uke 5, og har ikke hatt mensen mellom SA og ny graviditet... Litt nervøs og redd, men veldig glad:)

Krysser fingrene for at det går bra denne gangen:)

Ja artig at vi er så mange :).. Håper alle blir med hele veien:) gleder meg til å følge alle videre..

Men.. Desember er så lenge til, dette blir mye venting for en som er så utålmodig som meg ;) blir nok en del tid her inne på BIM.

Fikk høre av en vennine at de tre første md er de som går tregest og etter det bare flyr tia.. Så håper tia flyr raskt her og:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...