Gå til innhold

Enig med TanteTroll, hvis motgang gjør deg sterkere.....

Anbefalte innlegg

..Føler så inderlig med deg :( Gled deg over bryllup nå, det er virkelig et positivt løft!

Her ble dette forsøket avbrutt på UL i ettermiddag, egget hadde kun vokst 1 mm siden fredag. Da var det stopp, sa legen.

Da er det 5 forsøk uten uttak her, trist og lei..... :(

På'n igjen om noen uker! Phu!!

Fortsetter under...

NEEEEEEEEEEEEEI NEEEEI!!!! fy F&%¤#¤%#¤%!!!!!!!!

skikkelig urettferdig!!

Hvorfor skal ikke vi få barn når vi ønsker det mest av alt i verden... blir så sint! og synes det er ekstra vanskelig for deg vakra!!

holder du bare på i naturlig sykluss nå om dagen...

vil bare dele denne med deg.. synes den gir meg haap! kanskje den kan hjelpe deg litt og ;)

Nei! Det var ikke sånn det skulle gå!!! Håper det ordner seg neste gang.

Vi får krysse fingrene for at april/mai er våre lykkemåneder, Fru Fomle :) Kanskje vi får følge ved forsøk også?

Klem

Det blir fort følge ved neste forsøk også, og jeg har troen på at april/mai blir lykkemåneder!

STOR klem!

NEEEEEEEEEEEEEI NEEEEI!!!! fy F&%¤#¤%#¤%!!!!!!!!

skikkelig urettferdig!!

Hvorfor skal ikke vi få barn når vi ønsker det mest av alt i verden... blir så sint! og synes det er ekstra vanskelig for deg vakra!!

holder du bare på i naturlig sykluss nå om dagen...

vil bare dele denne med deg.. synes den gir meg haap! kanskje den kan hjelpe deg litt og ;)

TAKK! Så god du er!

Alt som gir håp er godt om dagen!!

Her er det kun naturlig syklus ja, det er det beste alternativet for oss nå. Jeg reagerer lite på hormonene.

ønsker deg masse lykke til de neste dagene/ukene, og takk for all støtte!

klemklem

Annonse

Du er god! Merker du bryr deg.... :)

En sykepleier på Aleris ga oss samme beskjed forrige måned, men legen er heldigvis ikke enig. Idiotisk når sykepleiere skal mene noe annet, og gjøre oss deppa.

Vi har fortsatt håpet! :)

..Føler så inderlig med deg :( Gled deg over bryllup nå, det er virkelig et positivt løft!

Her ble dette forsøket avbrutt på UL i ettermiddag, egget hadde kun vokst 1 mm siden fredag. Da var det stopp, sa legen.

Mitt var vokst 3 mm siden fredag, men var bare 12 mm i dag så forsøk avbrutt er også. Hvor stort var ditt egg?

En sykepleier på Aleris ga oss samme beskjed forrige måned, men legen er heldigvis ikke enig. Idiotisk når sykepleiere skal mene noe annet, og gjøre oss deppa.

Klart jeg bryr meg! dette er ekte medfølelse! Jeg ser hvor vanskelig jeg selv har det under mine omstendigheter, saa kan nesten ikke begynne aa tenke meg en gang hvordan det maatte vaere for deg... med all den motgangen...

Jeg haaper veldig for deg fomle! Og tenker at egga dine plutselig en vakker dag blir modne og klare for uttak :D Yes! det blir en gledens dag det!!

Superstor klem til deg fra en som venter veldig spent paa befruktning i dag! bare 4 og en halv time igjen!

Mitt var vokst 3 mm siden fredag, men var bare 12 mm i dag så forsøk avbrutt er også. Hvor stort var ditt egg?

Egget var 10mm. Trist på begge våre vegne! Men vi biter tennene sammen, og ser mot neste syklus! :)

Klart jeg bryr meg! dette er ekte medfølelse! Jeg ser hvor vanskelig jeg selv har det under mine omstendigheter, saa kan nesten ikke begynne aa tenke meg en gang hvordan det maatte vaere for deg... med all den motgangen...

Jeg haaper veldig for deg fomle! Og tenker at egga dine plutselig en vakker dag blir modne og klare for uttak :D Yes! det blir en gledens dag det!!

Superstor klem til deg fra en som venter veldig spent paa befruktning i dag! bare 4 og en halv time igjen!

Jeg håper på et uttak snart jeg også, det hadde vært herlig!

Hvordan gikk det med deg i dag?

STOOOR klem

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...