LMWK Skrevet 26. mars 2012 #1 Skrevet 26. mars 2012 Trodde vannet gikk her i natt, har vært en tur på sykehuset i formiddag, men viste seg å ikke være det alikevel...jordmor trodde det kanskje var slimproppen som hadde gått! Fikk skikkelig lufting også på morgenen idag et par ganger, skjønte selv at dette var noe annet en kynnere. Kom hjem i ettermiddag og la meg på sofaen for å sove, våknet med et brak av en skikkelig ri!!!! Har nå hatt rier med 6-7 min mellomrom i 1,5 timer, så nå skjer det noe endelig!!! blir en spennende kveld dette her;-) Er 6 dager over termin så absolutt ikke noe for tidlig!
LMWK Skrevet 26. mars 2012 Forfatter #2 Skrevet 26. mars 2012 Skal selvfølgelig stå smerter ikke lufting;-)
Mamma til tre gutter Skrevet 26. mars 2012 #3 Skrevet 26. mars 2012 masse lykke til.. snart har du en nydelig baby i armene dine... =)
bamali 2rosa og 1blå Skrevet 26. mars 2012 #4 Skrevet 26. mars 2012 Så bra at det endelig er i gang, de dagene etter termin går fryktelig tregt.. Masse lykke til:)
Leirha Skrevet 26. mars 2012 #5 Skrevet 26. mars 2012 Skal selvfølgelig stå smerter ikke lufting;-) HAha, lufting, måte le nå, trodde gjerne det var et nytt uttrykk for rier jeg ikke hadde fått med meg Masse lykke til!!!!
prøver1991 Skrevet 26. mars 2012 #6 Skrevet 26. mars 2012 masse lykke til endelig skal du snart få babyen din etter så lang ventetid
Kaktus_86 Skrevet 26. mars 2012 #8 Skrevet 26. mars 2012 Spennende Lykke til! håper du får en fin opplevelse!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå