Gå til innhold

Jeg spår litt igjen..men ...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest AnnaMathea

Hei!

Koselig å se deg innom!!!

Hvis du har tid en annen dag er det veldig hyggelig om du vil se kjønn hos meg? Har nettopp testet positivt og har termin tidlig i desember. Kommer denne babyen også før termin?

Født 17.12.1981

Tusen takk solrose:)

Hei!

Hvis du har tid en annen dag er det veldig hyggelig om du vil se kjønn hos meg? Har nettopp testet positivt og har termin tidlig i desember. Kommer denne babyen også før termin?

Født 17.12.1981

Hei..siden jeg er her inne nå så tar jeg en titt på deg nå med en gang...

tror det er ei lita tulle som gjemmer seg i magen din...

klem

Annonse

Hei!

Har du mulighet til å ta en titt på meg i løpet av uka?

Jeg er født 30.09.1977

Jeg venter nr 3 og har foreløpig termin 8. okt. Ser du hvilket kjønn jeg bærer på? Har ei jente og en gutt fra før og begge gangene har jeg "tippet" feil. Evnt om babyen kommer før eller etter termin?

På forhånd takk :)

Gjest AnnaMathea

Hei!

Født 17.12.1981

Hei..siden jeg er her inne nå så tar jeg en titt på deg nå med en gang...

tror det er ei lita tulle som gjemmer seg i magen din...

klem

Tuusen takk!

Det var raskt levert:) Håper du har rett siden vi har en liten gutt fra før, og han ønsker seg en lillesøster!

hei viss du har tid?? kommer alt til å gå bra? er 27 uker på vei med en liten gutt... sliter litt med rygg og bekken.. er spent på fødsel og om lille gutt er velskapt.. tusen takk er født 1/4 - 85..

Hei..får opp positivitet her..ja alt vil gå bra får jeg opp..:-) du får en velskapt liten gutt..

Hei!

Jeg er født 30.09.1977

Jeg venter nr 3 og har foreløpig termin 8. okt. Ser du hvilket kjønn jeg bærer på? Har ei jente og en gutt fra før og begge gangene har jeg "tippet" feil. Evnt om babyen kommer før eller etter termin?

du venter en liten gutt ser jeg...denne gutten har det travelt vil ut til mamma og pappa tror han kommer i slutten av septemer..men får også opp 1 okt her...mulig fødselen starter rundt den 30 sept men at han kommer til verden den 1 okt.

dette går bra..klem

Hei!

Jeg er født 30.09.1977

du venter en liten gutt ser jeg...denne gutten har det travelt vil ut til mamma og pappa tror han kommer i slutten av septemer..men får også opp 1 okt her...mulig fødselen starter rundt den 30 sept men at han kommer til verden den 1 okt.

dette går bra..klem

Tusen takk! Har på følelsen at det er en gutt denne gangen, men jeg stoler ikke på min egen intuisjon, har jo tippet feil tidligere. Godt å få det bekreftet :) Takk igjen :)

Hei solrose :) hvilket kjønn gjemmer seg i magen min? 110783

I magen din gjemmer det seg ei lita jente...ei nydlig lita frøken..

Tusen takk søte du! Håper det vokser en liten spire i din mage også :). Vi mistet i høst og jeg er redd denne gangen. Jeg skal gi deg tilbakemelding på spådommen så snart jeg kan!

Annonse

hei viss du har tid?? kommer alt til å gå bra? er 27 uker på vei med en liten gutt... sliter litt med rygg og bekken.. er spent på fødsel og om lille gutt er velskapt.. tusen takk er født 1/4 - 85..

Hei..får opp positivitet her..ja alt vil gå bra får jeg opp..:-) du får en velskapt liten gutt.. Tusen takk... =) =) =) setter str pris på dere spådamer... =)

Hei solrose1;) kan du spå meg når du har tid?;) jeg har testet 4 posetive tester hjemme, en negativ hjemme og en hos legen, jeg lurer veldig på hva som sjer?:/ er jeg gravid eller vil jeg bli skuffet? Venter egentlig mensen i morgen :/

Født 21.09.1989

Påforhånd takk;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...