Anonym bruker Skrevet 26. mars 2012 #1 Skrevet 26. mars 2012 Syntes dere det er fint eller mindre pent med ferdigmalte veggplater? Syntes dere det lyser "billig" når man har dette i hele huset? (at det ikke tyder på kvalitet f.eks av arbeidet som er gjort i hjemmet når det bare er billige plater på veggene) Sender med en link så dere kan se noen eksempler.. http://www.byggern.no/index.asp?Page=4&MenuID=2200&DocID=0&gclid=CLG6kdvbhK8CFeJYmAod_3SK0Q Hilsen ei som skal pusse opp hjemme:D
Rosepus™ Skrevet 26. mars 2012 #2 Skrevet 26. mars 2012 Jeg personlig synes det er fint, og har valgt dette. Hva andre måtte synse og mene bryr meg midt i der sola ikke skinner da det er jeg som skal bo her og ikke alle andre
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2012 #3 Skrevet 26. mars 2012 I gang og soverom, helt greit. I stua hadde jeg kanskje gått for ekte saker.
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2012 #4 Skrevet 26. mars 2012 Vi har det på barnerom og i kjellerstua, men ikke i hovedstuen.
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2012 #5 Skrevet 26. mars 2012 Syntes dere det er fint eller mindre pent med ferdigmalte veggplater? Syntes dere det lyser "billig" når man har dette i hele huset? (at det ikke tyder på kvalitet f.eks av arbeidet som er gjort i hjemmet når det bare er billige plater på veggene) Sender med en link så dere kan se noen eksempler.. http://www.byggern.n...CFeJYmAod_3SK0Q Hilsen ei som skal pusse opp hjemme:D Jeg syntes det er fint, hadde aldri tenkt over at det ikke var skikkelige greier. Hadde du hatt koreapanel så hadde jeg muligens (men bare muligens) hevet et øyenbryn. Og tenk p åalt alrbeidet du sparer inn? Et lag grunning og minst to lag maling..
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2012 #6 Skrevet 26. mars 2012 Jeg syntes også det er fint. Vi vurderer faktisk å ha det i hele hjemmet vårt. I noen få forskjellige "farger" (grå, hvit, kaffelatte).. Syntes det er utrolig fint, sparer oss for mye jobb og tid... Hi
Gjest Siklerotte Skrevet 26. mars 2012 #7 Skrevet 26. mars 2012 Er ikke så glad i panel i utgangspunktet, så jeg er enda mindre glad i ferdigpanel. Men det er ikke stygt.
Gjest Heartbroken Skrevet 26. mars 2012 #8 Skrevet 26. mars 2012 Jeg har vært i et nytt hus hvor det var brukt plater i alle rom bortsett fra bad, og må si at det ga et litt sånn plast-aktig preg. På soverom og i gang kunne jeg nok brukt det.
Gjest Hercule Poirot Skrevet 26. mars 2012 #9 Skrevet 26. mars 2012 Synes det er fint, og veldig praktisk og greit. Kunne glatt brukt det på soverom og gang, men ikke på stua. Ikke på kjøkkenet heller, der vil jeg ha glatte vegger.
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2012 #10 Skrevet 26. mars 2012 Har dere en link til hva slags panel jeg kunne hatt i stuen da? som ikke er så dyrt men som ikke gir "plast" preg? Takk for tilbakemeldinger folkens:) hi
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2012 #11 Skrevet 26. mars 2012 Jeg syns ikke det er pent og at det gir et billig preg. Ok i en kjellerstue eller lignende, men jeg ville aldri valgt det noe annet sted. Vi har bygd hus nå og gipset og malt eller tapetsert alle rom. Legger heller litt mer jobb i det for å få det sånn vi vil.
Lillegullskatt Skrevet 26. mars 2012 #12 Skrevet 26. mars 2012 Synes det er fint jeg synes perlestaff er finest, og ser litt bedre ut enn de andre... Men smaken er som baken
Mrs. Bouquet Skrevet 26. mars 2012 #13 Skrevet 26. mars 2012 Ja, det er fint nok. Men om ikke lenge vil dere sansynligvis føle det som om dere har furupanel over hele huset, og da er det mye å ta tak i. Det går jo ut på dato dette også, som det meste annet. Hadde nok begrenset meg litt, men tatt det i en del av rommene om jeg vil spare arbeid. Vi har det på det ene barnerommet, og føler vel det setter litt begrensninger når det gjelder dekor. Er så mye koseligere på det andre barnerommet der vi kan dekorere med wallstickers som kan byttes ut som det passer oss. På panelrommet måtte jeg til med å tapetsere store lerret for så å klistre på wallstickers slik at han også skulle få det koselig. Men rommet han ser mye naknere ut med de platene.
Serepta Skrevet 26. mars 2012 #14 Skrevet 26. mars 2012 Vi holder på å sette opp sånne på det ene barnerommet. Hele huset vårt har panelvegger som nå er malt. Men det er kjip panel fra 70 tallet, så jeg vil gjerne bytte det ut også. Smartpanel er da 100 ganger finere. Usikker på hva vi gjør i stua - vi får se det an. Disse fås jo også med penselstriper, og det er litt finere og mindre "plastikk"
soleia Skrevet 26. mars 2012 #15 Skrevet 26. mars 2012 Som andre seier, fint i gang, soverom ol, men ville ikkje hatt det i heile huset. Alle trendar skiftar, og de kjem heilt sikkert til å bli lei etter nokre år, og då har de det over alt. Det er lettare å feks byte tapet når de er lei stoveveggen.
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2012 #16 Skrevet 26. mars 2012 I den ene stua har vi gipsplater som er sparklet og malt, i den andre stua har vi gipsplater som er tapetsert. Takene er også gipset og helsparklet, parkett og heltre gulv. Jeg synes smartpanel er helt greit på soverommet, men ikke i stua. Tror dere kommer til å angre om dere setter det opp i hele huset, dere kommer til å bli vannvittig lei av det. Greit med litt variasjon også da, kan fort bli for mye av det gode...
Gjest Juliea+gullet07.03.11 Skrevet 26. mars 2012 #17 Skrevet 26. mars 2012 Jeg liker det ikke, får litt sånn "katalog hjem" feeling, tenker ikke nødvendigvis billig, men jeg tenker lite kreativt og kjedelig.
magica fra tryll Skrevet 26. mars 2012 #18 Skrevet 26. mars 2012 Jeg ville ikke hatt det. Men jeg har tom heltre kjøkken som jeg har malt selv.Liker ikke sånne mdf-greier. Liker i det hele tatt ikke ting som gir seg ut for å være noe annet enn det det er...hehe Så...smaken er som baken;)
JenteOgGutterMamma! Skrevet 26. mars 2012 #19 Skrevet 26. mars 2012 Vi har malt 2 av stuene, innerste gangen og kjøkkenet og syns at det ble penest. Men vi har fedigmalt plater i den 3 stua som ungdommen bruker som TV og film/spill stue, i yttergangen, garderobe og 3 av soverommene. Syns det er litt mere stiligt med maling enn plater, og kunne ikke tenkt meg bare ferdigmalte plater i hele huset iallefall, men dette er jo smak og behag! :-)
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2012 #20 Skrevet 26. mars 2012 Jeg synest det er guffent. Gå med innstinktet ditt hi, om at det ikke er mye pent.
Fruen i huset Skrevet 27. mars 2012 #21 Skrevet 27. mars 2012 Synes det er fint jeg :-) Vi har det ikke nå, men brukte det i to rom i vårt forrige hus. Veldig enkelt å bare kunne legge rett på mur. Vi malte selv da, kanskje det så mindre plastikk ut av den grunn? Var i alle fall mange som likte det på visning Men kjenner noen som tok sånn i hele huset, men de valgte en bred panel! Synes den smale er myyyye finere!
♡ Mams og gutten ♡ Skrevet 27. mars 2012 #22 Skrevet 27. mars 2012 Jeg synes det ser ut som vanlig panel, men det kommer litt an på type plate. Mdf perlestaff er kjempefin, og har "penselstriper". Er veldig fint å variere litt da, og ikke sette plater på alle veggene, men f.eks ha en vegg med tapet eller no sånt. Men smaken er som baken, om det er fint eller ikke kommer helt an på hvem du spør. Tror ikke det er noen som har helt lik stue her for å si det sånn...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå