Gå til innhold

vil dere vite kjønnet ? spennende:) og når?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vi har fått vite det med begge de barna vi har, og kan de se det kan jeg gjerne få vite det denne gangen og :) Spenningen er jo "hvem" som er i magen, ikke hvilket kjønn det har, så for min del trengs det ikke å holdes hemmelig :)

Annonse

Jeg var på ultralyd i uke 12. Da sa legen at det mest sannsynlig var gutt. På den ordinære ultralyden i uke 18 sa jordmor at hun var ganske sikker på jente. I uke 28 var vi på 3D ultralyd hos en spesialist i fostermedisin (ikke den samme lege som første gangen!). Han var utrolig dyktig. Han bekreftet at det var jente. Han sa at han i uke 12 kun med 70-80% sikkerhet kan si hva det blir, altså ikke helt sikkert. Anbefaler 3D ultralyd i ca. uke 28. Det var en kjempeopplevelse!! Fikk CD med bilder og videofilmer. Lykke til!!

Endret av Gullunger
Gjest Shanti ♥

Vi lander nok på at vi vil vite det... Sambo er veldig innstilt på det. Selv kunne jeg godt bevart spenningen til fødselen, og det viktigste er jo at den lille er frisk og rask. Men; dersom den er sjenert på ordinær UL, vil jeg ikke bestille en ekstra for å få svar! :)

Vi var på privat ultralyd i uke 16 og da fikk jeg vite at det var en liten guttebass i magen min :)

Tror det er noksåå sikkert i uke 16.. Håper hvertfall det.

Det er vår første baby og det var egentlig det samme for oss hva vi fikk.

Hei :) Her er det førstemann som ventes så blir like gla uansett hva det blir, selv om venninnene mine mener jeg er en gutte mamma og ja er nok mere glad i "gutteaktiviteter" enn "jenteaktiviteter"

Nå er jo jeg svært glad i disse aktivitetene og er jo jente så får vel bare begynne tidlig å ta med ungen på disse aktivitetene så spiller det ikke noen rolle hva det er men heller hvem det er :)

Men jo vi skal vite hva det blir, da vi føler begge at det blir litt mer personlig siden vi har navn og alt klart.

også er det lettere å handle utstyr om man vet hva det blir. Ser i de butikkene jeg ferdes at selv om det er nøytrale farger så er det litt "jente/guttestil" over klærne likevel.

Bare bodyer å slikt som er 100% nøytral, men vi må nok ha litt flere klær enn bare det ;)

Annonse

Jeg vil vite det :) Jeg fikk vite det i uke 18 forrige gang og forholdet til den lille i magen ble ekstra sterkt etter det. Da kunne jeg planlegge, se henne for meg og begynne å kjøpe inn litt ting :) For meg var det en veldig fin opplevelse å få vite kjønnet, det ble liksom mer personlig etter det :)

Jeg ville ikke vite det med førstemann. Men siden mannen muilg var ute til sjøs når fødselen startet, så fikk vi kjønnet på en lapp i en lukket konvolutt. Tenkte han kunne ta den med seg. Hvis han fikk vite at fødselen var i gang, men var så utenfor dekning, kunne han hvertfall få vite kjønnet. Men konvolutten ble ikke åpnet før etter at snuppa kom til verden. Og på lappen stod det "Pike?"

Denne gangen vil vi nok vite det. Mest fordi det er mest praktisk. Har tatt være på nesten alle klærne fra snuppa.

Blir det gutt kan vi jo kvitte oss med nesten alt sammen...

Jeg er skråsikker på at det blir en gutt da. Sjekket også det kinesiske horoskopet, og der sto det også gutt. hehe.. styrket bare min tanke..

Gjest Min1.baby

Jeg skal helt klart vite hva det er..Er sååå nyskjerrig!!! Og jeg er bare 9+4 enda, med min første..

Men så syns jeg det er kjekt å få vite det,for da vet jeg hva slags farge rommet skal males og hvilke farger klar og ting å tang skal være.;)

Har et ønske om en liten prinsesse,men blir så klart ikke skuffet om det blir en liten prins heller. ;) Gleder meg bare jeg.:)

Vi vil også vite det, men uansett hva det blir, blir vi likeglad. Har ingen barn fra før. Er også veldig spente på om det kan være to inni magen :) Er IVF baby dette, og fikk satt inn to egg, så sjangsen for at det kan være to er der. Vi har første UL allerede om ca 3 uker, spennende!! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...