Gå til innhold

Mountain Buggy Terrain

Anbefalte innlegg

...Noen som har prøvd denne? Lurer på å skaffe en trehjuling i tillegg til buggisen vår siden vi kjører mye i skog og på grus. Buggisen er fantastisk når underlaget er jevnt og fint, men er litt lei av å måtte trille tur med vinterhjulene på nå som våren har kommet - da er vogna jo like uhåndterlig som andre store vogner.

Så: vurderer mountain buggy, enten urban jungle eller terrain - hvilken vil dere anbefale?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143922233-mountain-buggy-terrain/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har UJ, har vært strålende fornøyd... Kommer frem over alt, bare man låser forhjulet om det blir for ulendt.... I går f eks kjørte vi over en lang sandstrand med en 21 kilos 4-åring oppi.... Ingen problem:-) ( er i Syden, derfor 4-åring i vogn;-))Skogen er ikke noe stress heller:-)

Synes terrain er fin, men jeg er ikke så høy - og den er litt høyere enn UJ og jeg følte jeg druknet bak den... Har derfor bestilt en UJ :) som vi skal ha i tillegg til Bugabooen. Enig med deg, digger stort sett buggisen, men om jeg skal handle mye (særlig med bagen på er det litt trangt å komme inn i kurven) eller gå i veldig ulendt terreng, er MB mye bedre. Jeg synes ikke det er så godt å trille med vinterhjulene med mindre det er på langtur, litt tung å tippe opp for å snu. MEN måtte jeg valgt en av de, ville jeg heller hatt bare buggis enn bare MB :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...