Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes overalt at alle har babyer med tenner, hehe. og at de har fått dem tidlig, rundt 4-5 mnd eller iallefall rundt 6-7. Her er snuppis snart 8 og ikke en antydning til tann engang. Er det normalt at noen venter enda lenger eller kan det være bekymringsfullt? alt man lurer på... Leste nemlig på babyverden i går på "dagens ord" på min side: "barn får tenner til ulike tidspunkt men gjennomsnittlig har nå barnet to tenner nede og to tenner oppe" 4 stk altså?? vet det står gjennomsnittlig, men bare lurer..normalt at hun enda ikke har en eneste en?? ikke engang en hump i munnen?? hehe.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke stress - min på 9 måneder holder på nå med sin første, og en venninne av henne fikk sin første da hun var 14 måneder:) De kommer når de kommer, min er sist av alle i barselgruppa til å få tenner, men var først som snudde seg, krabbet og reiser seg opp... De utvikler seg i ulikt tempo disse små!

Skrevet

helt normalt :) min fikk sin første når han var 7 mnd og da spratt de opp en etter en og nå 12 mnd har han 4. Sønnen til venninna mi fikk sin første for en liten stund siden(ca 2 uker) og han er 9,5 mnd :)

Skrevet

Tusen takk for svar :) Er jo egentlig glad til i forhold til amminga, hehe, men man begynner jo å lure litt. Hvis det er normalt så skal jeg ikke stresse nei :)

Skrevet

Er ikke antydning til tenner her heller. Har ingen hast. :P

Skrevet

Mine jenter fikk sine første ved 5mnd. Da fikk hun ene to nede med en gang, mens hun andre fikk en (en til på vei nå). Nå er de 6 mnd. Men som sagt over så varierer dette mye. En venninne sin baby fikk ikke før 10mnd:).

Skrevet

Min lille gutt på 5 mndr har akkurat fått en tann gjennom, og jeg kjenner det GODT når jeg ammer... he he...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...