zassy☆ Skrevet 26. mars 2012 #1 Skrevet 26. mars 2012 Synes overalt at alle har babyer med tenner, hehe. og at de har fått dem tidlig, rundt 4-5 mnd eller iallefall rundt 6-7. Her er snuppis snart 8 og ikke en antydning til tann engang. Er det normalt at noen venter enda lenger eller kan det være bekymringsfullt? alt man lurer på... Leste nemlig på babyverden i går på "dagens ord" på min side: "barn får tenner til ulike tidspunkt men gjennomsnittlig har nå barnet to tenner nede og to tenner oppe" 4 stk altså?? vet det står gjennomsnittlig, men bare lurer..normalt at hun enda ikke har en eneste en?? ikke engang en hump i munnen?? hehe.
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2012 #2 Skrevet 26. mars 2012 Ikke stress - min på 9 måneder holder på nå med sin første, og en venninne av henne fikk sin første da hun var 14 måneder:) De kommer når de kommer, min er sist av alle i barselgruppa til å få tenner, men var først som snudde seg, krabbet og reiser seg opp... De utvikler seg i ulikt tempo disse små!
Lille- MO Skrevet 26. mars 2012 #3 Skrevet 26. mars 2012 helt normalt min fikk sin første når han var 7 mnd og da spratt de opp en etter en og nå 12 mnd har han 4. Sønnen til venninna mi fikk sin første for en liten stund siden(ca 2 uker) og han er 9,5 mnd
zassy☆ Skrevet 26. mars 2012 Forfatter #4 Skrevet 26. mars 2012 Tusen takk for svar Er jo egentlig glad til i forhold til amminga, hehe, men man begynner jo å lure litt. Hvis det er normalt så skal jeg ikke stresse nei
Hannah- Skrevet 26. mars 2012 #5 Skrevet 26. mars 2012 Er ikke antydning til tenner her heller. Har ingen hast.
beccis'en Skrevet 26. mars 2012 #6 Skrevet 26. mars 2012 Mine jenter fikk sine første ved 5mnd. Da fikk hun ene to nede med en gang, mens hun andre fikk en (en til på vei nå). Nå er de 6 mnd. Men som sagt over så varierer dette mye. En venninne sin baby fikk ikke før 10mnd:).
Leoliten Skrevet 26. mars 2012 #7 Skrevet 26. mars 2012 Min lille gutt på 5 mndr har akkurat fått en tann gjennom, og jeg kjenner det GODT når jeg ammer... he he...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå