Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mener det var du som skrev noe om å forlenge halvtimersdupper i vogn? Jeg greide ikke å finne igjen innlegget, men mener man skulle rugge i 15 minutter førstegangen? Nå tenker jeg å prøve dette nemlig, hvordan skulle man gå fram, ned to og to minutter per dag?? eller husker jeg feil?

Nå rugget jeg i 10 min i dag bare, var iskaldt ute så jeg greide ikke stå der lenger :P Håper hun sover videre likevel, sitter her spent å venter nå!

Tenker å gå ned til to lurer nå og derfor hadde det vært fint om hun sov litt lengre, hun har begynt med disse halvtimene sine igjen..

Hvor lang tid brukte du før det hjalp??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! Har ikke sett innlegget ditt før nå! Så etter et annet innlegg, så det var flaks:) Hvordan har det gått? 15 min i 4 dager, så 13 min i 4 dager osv.. Men tok vel bare 5-6 dager før hun klarte å sove videre selv. Men nå holder hun på tenner så alt er tilbake på scratch. Ahhh! Greia er egentlig å ikke stoppe for tidlig.. Hvordan gikk det med dere?

Skrevet

Glemte av innlegget selv :P Jo har ikke orket å stå i 15 minutter, men det fungerer å stå å rugge vogna, de fleste gangene sover hun videre, i dag f.eks våknet hun etter 30 min og så sov hun videre i 1 time til!! Så det er veldig bra til henne å være :) Men hun greier ikke å sove videre av seg selv enda, må ut å rugge vogna som regel 1-3 ganger i løpet av hver dupp.

Skrevet

Ja 15 min er lenge!! Men funker det sånn som du gjør nå så er jo det bra:)

Skrevet

I dag sov hun 1 time og tre kvarter i strekk! Jeg ble faktisk bekymra for henne, hehe. Kanskje det begynner å virke nå? Etter de 5-6 dagene du brukte for å få henne til å sove videre selv hvor lenge holdt det seg sånn? Tør liksom ikke tro annet enn at dette er et engangstilfelle :P

Dette er vel dag 7 eller 8 her om jeg ikke husker feil, de to siste nettene har også blitt bedre :)åå håper det varer en stund!

Skrevet

Et holdt seg frem til hun fikk en tann på vei.. Da sov hun dårlig, spiste lite osv.. Så nå er vi tilbake til start! Men holdt i noen uker ja:) Ting endrer seg jo heele tiden!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...