Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal på UL på Volvat den 10 april. Er da i uke 11+5. Blir godt å se om alt er i orden med lillesnupp. Det jeg er mest redd for er MA eller manglende hjernehalvdel...noe som gjør at babyen ikke kan overleve... Det er det fint å finne ut av så tidlig syns jeg, for da slipper jeg å glede meg helt til i uke 18 før jeg får verdens verste beskjed. Skulle snuppen mangle en arm eller ett ben er det helt greit. Man kan fint leve uten en av de... Det finnes mange ting de kan finne så tidlig og som kan ordne seg med behandling også, så jeg er glad vi skal dit. Glad for at samboer insisterer egentlig. Må si jeg syns det er litt grualt alikevel. Det føles litt sånn to be, or not to be med alt kjaset om sorteringssamfunn og downssyndrom (som alle ser ut til å ha hengt seg opp i. Det er liksom hovedexcusen for hvorfor vi ikke kan få tidlig UL... )Folk fatter ikke at det er så ufattelig mye annet og mye verre som kan oppdages slik at vi rugekasser slipper å knekke helst sammen i uke 18... Tenk å gå til uke 18 med en MA liksom...

Ok... så gleder jeg meg ikke... jeg grugleder meg..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...