Rampegutt08+Bøllefrø12 Skrevet 26. mars 2012 #1 Skrevet 26. mars 2012 Denne gangen er jeg skikkelig dårlig mer eller mindre hele dagen, noe som er rake motsetningen av sist svangerskap. Ikke vil jeg sykemelde meg slik at kollegaene mine får mistanke, og selve sjefen stoler jeg faktisk ikke på at holder det hemmelig etter noen glipper med andre.. Håper jeg klarer og holde det for meg selv til jeg er 3-4 måneder på vei. Heldigvis spyr jeg ikke, men kvalmen er ganske slitsom og søvn ser jeg aldri nok på. Synes det va tidlig kun 6 uker på vei..Takk og pris for at det kommer noen helligdager i påsken sier jeg bare hehe... Hvordan går det med dere andre?
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2012 #2 Skrevet 26. mars 2012 Jeg måtte si det til sjefen min i uke 7, da jeg er sliten, slapp, hormonell og redd. Spurte om å få arbeidsdagen litt tilrettelagt, men fikk da beskjed om å sykemelde meg 100%. Avventer til over påske, for som du sier, da har vi litt fri. Er jeg fremdeles i likedan form kommer jeg til å sykemelde meg...
Lille spire 12 Skrevet 26. mars 2012 #3 Skrevet 26. mars 2012 Sa det til nærmeste sjefen i uke 5 pga litt mange nattvakter i påska, og for å tilrettelegge turnusen litt til sommeren. Er to uker siden jeg sa det til hun, og har ikke hørt noe snakk om det siden. Spør ikke engang hvordan formen er når vi jobber sammen:-) så hun holder ihvertfall på en hemmelighet:-) Sa det var min jobb å si det selv når jeg var klar for det.
treg Skrevet 27. mars 2012 #4 Skrevet 27. mars 2012 Jeg tør ikke å si det til sjefen min ennå. Stoler ikke på at han holder tett. Nå er det kun tre dager igjen til påskefri og etter påsken er det uke 12 så da kan jeg vurdere å fortelle det - særlig hvis ikke formen blir bedre enn den enn nå
Oktobernurk i magen <3 Skrevet 4. april 2012 #5 Skrevet 4. april 2012 Jeg fortalte det til sjefen i uke 7. Følte ikke det var naturlig å holde det hemmelig, selv om det ikke er offisielt enda, og det er jeg veldig glad for. Følte at alt ble mye lettere når jeg hadde en medsammensvoren på jobb, og han har vært helt fantastisk, både når det gjelder omsorg for meg når jeg har vært sliten og i å berolige meg når det gjelder jobbingen fremover.
Squirrel79 Skrevet 4. april 2012 #6 Skrevet 4. april 2012 Forrige runde fortalte jeg det til min nærmeste sjef tidlig på grunn av diverse grunner. Denne gangen har jeg planer om å vente hvertfall til uke 12. Dette er fordi jeg er i ferd med å gå fra en stilling til en annen på arbeidsplassen og ønsker å få ny kontrakt og forhøyet lønn. Vil ikke tro det er noe sjakktrekk å annonsere at jeg er gravid for å så kreve høyere lønn. Overgangen til den andre avdelingen skjer når jeg er 9-10 uker på vei. Jeg har byttet firma siden forrige graviditet da.
Aeris☆ Skrevet 5. april 2012 #7 Skrevet 5. april 2012 Jeg fortalte det til min sjef da jeg var 8+4. Hadde medarbeidersamtale, så det var naturlig å si det da, i og med at det var snakk om hvordan jeg skulle jobbe i sommer og høst. Jeg har også plagdes med mye kvalme og er konstant trøtt, så jeg følte det var riktig å si det til henne.
*Ninnin* Skrevet 5. april 2012 #8 Skrevet 5. april 2012 Fortalte det i uke 7 ca. Da begynte formen og ta på kreftene og var ekstremt kvalm
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå