Gå til innhold

Alle dere som VET at dere hadde sex akkurat på EL-dagen, venter dere gutter?

Anbefalte innlegg

Er så spent på å få vite kjønnet, har en gutt fra før, men er bare i uke 12, så fortsatt lenge å vente.. Forrige gang hadde vi sex på EL-dagen, (pos EL-test). Denne gangen testet vi ikke, men hadde sex den dagen med EL-slim. Tror dere jeg venter en gutt igjen?

Fortsetter under...

Annonse

Annonse

sex 5dager før el.gutt ,3 dager før el.gutt,sex på el.gutt..Gravid nå for 4.gang.Ikke planlagt,så jeg husker ikke når befruktning skjedde.

Men mest sannsynlig at det er gutt denne gangen også.Vi lager bare gutter,uansett tidspunk for el.

Så jeg vet ikke omjentedrømmen min går i oppfyllelse denne gangen,men tror nok at det er gutt denne gangen også,selv om mange sier jente :)

Sjekk hårfestet til gutten din, er det rett bak i nakken blir det jente, gåt det i spiss blir det gutt.

Vi hadde besøk her på søndag, og snakket om dette under middagen. Det stemte for alle, både store og små ;)

Men siden du spør, begge gangene her har jeg vert eldig bevisst på å ha sex noen dager før el, så det blir mest sjanse for jente. Klaffet med jente begge gangene... Om det er tilfeldig eller ikke vet jeg ikke ;)

Sjekk hårfestet til gutten din, er det rett bak i nakken blir det jente, gåt det i spiss blir det gutt.

Vi hadde besøk her på søndag, og snakket om dette under middagen. Det stemte for alle, både store og små ;)

Jeg hørte det motsatte,jeg.Hvis hårfestet til barnet er rettbak,blir det gutt,går det i spiss,blir det jente :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...