Gå til innhold

Gikk på vekten.. 27+3

Anbefalte innlegg

Uff, dette er bare så uvandt! Jeg er 173 høy, slank og er veldig fokusert på riktig kosthold og trening.

Jeg nyter å være gravid (utenom alle plagene) og elsker magen! :)

Før første graviditet for et par år siden veide jeg nesten 75kg. Jeg trente mye og hadde gjevne muskler som gjorde at vekten viste "såpass".

Jeg fikk hypermesis og gikk ned 12kg i starten a graviditeten. Gradvis gikk jeg oppover, og la på meg masse vann mot slutten. Vekten var på svimlende 90kg. Vannet gikk fort ut, og etter 6mnd med amming var jeg nede på 67kg.

I sommer veide jeg 65kg, dog masse tapte muskler. Jeg prøvde å legge på meg litt så jeg hadde et lite "lager" i tilfelle jeg skulle få hypermesis en gang til. Så startvekten min denne gangen var 68.

Den holdt seg der ganske lenge, men siste ukene nå har magen eksplodert!!

For to uker siden veide jeg 74, så veier jeg 76. Jeg har allerede begynt å få vann i kroppen. Hører at jeg "kun har lagt på meg mage" så burde jo være fornøyd med det. Men herre gud man føler seg jo som en hval!

Kan kanskje være noe i at jeg har begynt å trene igjen i tilegg. Lårmusklene har vokst en del etter knebøy, og magemusklene har blitt sterke igjen.

Ender nok på 90 denne gangen og! *Lukker øynene og biter tenna sammen*

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143922163-gikk-p%C3%A5-vekten-273/
Del på andre sider

Fortsetter under...

men tenker du at du legger på deg 14 kg de siste ukene?

Du har jo bare gått opp åtte kg, synes ikke det var så mye til nå! Jeg er 25 uker og har gått opp 10 kg, det er jo selvsagt litt i overkant, men håper jeg klarer å bremse utviklingen nå. Og jeg er lavere enn deg! Jeg veier over 80 kg nå, men får kommentarer på at jeg ikke ser noe stor ut. Det er jo så individuelt hvordan man bærer vekta. Men man vil jo selvsagt ikke legge på seg mer enn man må!

Du gikk jo ned fort forrige gang, så da gjør du nok det nå også!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...