Gå til innhold

stressa for ultralyden i morgen jeg:(

Anbefalte innlegg

Herregud, jeg trodde jeg skulle glede meg til Ultralyden i morgen jeg, men kjenner jeg er ganske stressa for den i stedet!

Tenk om det er tvillinger, tenk om det ikke er noe der, tenk om det er noe feil, tenk om de ikke finner hjertet,

Jeg fikk en svaak strek på testen og på blodprøven så var HCG på 56.

Har ikke testet noe etter det, så tenk om det ikke er noen der inne alikevel da!

Tvillinger kommer bare av at mange spørr meg om det ettersom det er prøverør.

At det ikke er noen der er fordi jeg ikke kjenner noen ting lenger.

Lyst til og skru litt til på klokka jeg, eller kansje bare droppe ultralyden og late som alt er helt fint. Vil ikke ha noen dårlige nyheter i morgen.

åh, blir litt tullletet, sorry for innlegget som det allrede finnes en million av! :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143922162-stressa-for-ultralyden-i-morgen-jeg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er litt i samme situasjon. Skal på UL på onsdag. Tenker også sånn at tenk om det lille hjertet ikke slår, eller tenk om noe er galt. Og er det to der inne, så blir jeg iallefall småstresset :P Eller tenk om jeg ikke er gravid?

Er liksom så uvirkelig for meg, selv om jeg vet jo jeg er gravid. Men ikke så lett å "tro" på når man er førstegangs og ikke kjenner noe til den lille der inne.

Men det går nok bra skal du se :) Lykke til iallefall.

Gjest Shanti ♥

Lykke til alle ultralyder de nærmeste dagene!!

Jeg skal også på UL i morgen... Er redd for at nakkefolden ikke skal være bra, nesebeinet ikke synlig, en eller annen malformasjon av noe slag.. uff.

Har funnet en tabell over hvor stor astronauten skal være nå utfra hvor langt jeg har kommet (5,8 cm hode-rumpelengde, 2 cm hodediameter, 1 cm lårbeinslengde)... er helt utrolig å tenke på at det kanskje er et bittebittelite, levende menneske der inne... selv om man ikke kan kjenne noe (litt strammere/fyldigere nederst i magen bare).. væhhh...

Vi må oppdatere alle sammen så fort vi har vært på UL! Håper det går bra for alle!!

Annonse

Jeg har ingen symptomer (men min samboer merker dem sier han... hva nå han kan mene med det?!), har hatt små, små blødninger de 2 siste ukene (men ikke vondt eller masse blod) og føler meg ikke gravid. Jeg skal på UL til lørdag, og da vil jeg være 7+3.... Om det er hjertelyd der, så skal jeg kose meg med nurket. Er det ikke hjertelyd, så skal jeg kose meg med SPEKEMAT :D Må liksom planlegge for begge deler, slik at jeg har noe jeg kan kose meg med!

Og, om det ikke er noe liv der inne, så skal jeg nå begynne å trene for å gå ned i vekt. Jeg kan jo ikke det så lenge jeg har et nurk i magen :)

Gikk ikke så bra på ultralyden gitt:(

Hadde sluttet og utvikle seg veldig tidlig.

Så nå skal jeg hjem og fremprovosere en abort ettersom det ikke skjer av seg selv. Syntes det var rart at det skulle funke på første ivf forsøk.

Så melder meg ut og ønsker dere andre masse lykke til videre!

Men jeg kommer snart tilbake;)

Annonse

Jeg var på UL idag. En liten astronaut med et sterkt hjerte som vinket til oss :) Og tårene trillet! Ut ifra mine beregninger er jeg 12+2, men legen mente jeg bare var 9+3.

Jeg får det ikke til å stemme selv. For da må unnfangelsen skjedd ca 5 februar, og jeg vet godt at jeg og sambo kun hadde samleie frem til ca midten av januar, og hadde "pause" fra sengehyggen da og ut hele februar pga han var bortreist. Så beregningen går ikke helt opp i hodet mitt.

Har lest at fosteret vokser i rykk og napp i begynnelsen, så kan det rett og slett bare være at legen har tatt feil? Jeg holder uansett en knapp på mensterminen min.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...