Gå til innhold

Sørlandet Feriesenter,Risør - noen som har vert der????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sydenturen gikk i vasken pga restskat....t og vi må erstatte med en uke på sørlandet... Prøver finne et veldig familievennlig sted nær sjøen med aktiviteter og god standard på boenhetene... Noen som har gode tips ?? Har sett litt på Sørlandet Feriesenter og lurer på om noen har vert der?*? Håper på mange tilbakemeldinger :-) Hele sørlandet er aktuielt..

Skrevet

Jeg har ikke bodd på feriesenteret, men bor i Risør da... :) Er en hoppepute for barn der, den er veldig populær. Masse barn der til alle tider syns jeg :) Også er det ballbinge ved siden av. De må gå over veien for å leke der, men ikke største trafikken der akkurat.... :P Det er strand og brygge, så muligheter for både bading og krabbefisking! :) Er et stykke unna byen da, både tvedetrand og risør. Så skal dere inn til byen og kikke noen dager, så tar det ca 25 min å kjøre på skikkelig drittvei. Veldig smalt og svingete.

Risør er en skikkelig sommerby, veldig flott by synes jeg da :) Hadde ei venninne som ferierte med ungene sine på en privat hytte rett ved feriesenteret i fjor, og de storkoste seg!! :)

Skrevet

Har ikke så mye kjennskap til risør desverre. Selv ferierte vi i Grimstad i fjor sommer, leide leilighet privat og ga 4000kr for en hel uke, der var det 2 soverom, kjøkken, kabeltv og internett, pluss en hageflekk. Var og gå avstand til stranda, svipptur inn til sentrum og det er og kort vei til Lillesand, Arendal og Kristiansand. For oss var dette helt ideelt siden vi ikke ikke hadde så kjempe god råd.

Min anbefaling vil være å kikke på finn.no og prøve å finne leilighet privat siden det fort blir mye billigere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...