-Gitte- Skrevet 26. mars 2012 #1 Skrevet 26. mars 2012 Spennende med Spå forum! Veeldig lyst å bli spådd om kjønnet på barnet mitt, har temin i november - og har en jente og gutt fra før! )
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2012 #2 Skrevet 26. mars 2012 Det første jeg tenkte var gutt. Så tenkte jeg jente. Det ble gutt og jente om hverandre. Jeg tror jente denne gangen. jeg ser et barn til etter nr.3
-Gitte- Skrevet 26. mars 2012 Forfatter #3 Skrevet 26. mars 2012 Det første jeg tenkte var gutt. Så tenkte jeg jente. Det ble gutt og jente om hverandre. Jeg tror jente denne gangen. jeg ser et barn til etter nr.3 Så gøy ! Jeg har lyst på ett til etterpå, men mannen min synes det holder lenge med 3 Så tiden vil vise :-D
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2012 #4 Skrevet 26. mars 2012 Lurt å ta et barn om gangen. Min mann syntes det holdt med to, og nå har vi tre. Noen menn trenger lengre tid. Det går seg til etterhvert, og jeg tror mannen din vil ombestemme seg når han ser at det går fint med 3. Kanskje han får lyst etterhvert. Jeg ser for meg at det er ikke lang avstand på nr. 3 og 4. Det kan bli før dere har tenkt. Eller planlagt. Ca 2 års alderforskjell. Dere velger selv, jeg ser bare muligheter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå