håperpånr2snart.... <3 Skrevet 26. mars 2012 #1 Del Skrevet 26. mars 2012 Sorry, men jeg mååå bare få ut litt frustrasjon, vet ikke hvem ellers jeg skal snakke med om det, men vi er vel flere i samme båt her. Har prøvd i 4 år nå i mai, for å få barn nr 2. Har ei jente som blir 7 år til høsten. Ble gravid først på mars i fjor, men etter å ha vært på tidlig ultralyd fant de ut at fosteret var dødt. Så jeg aborterte rundt uke 12. Ble på ny gravid i august, men det viste seg å være utenfor livmor, så jeg måtte hasteopereres og fjerne ene eggstokken. Det som føles vondt for meg er at jeg bestandig har hatt uregelmessig mens( varierer mellom en mnd og 3 mnd syklus), og nå i tillegg har en eggstokk mindre... Sjansen har ikke akkurat økt. Samboeren min er også enig med meg om å få et barn til, men jeg tror både jeg og han føler presset. Det blir sånn krampaktig sex, nesten sånn forplantningssex. Vil så gjerne føle oss som kjærester igjen, ikke maskiner... Var faktisk til lege for 14 dager siden, og hun har nå henvist oss til fertilitetskliikken på st.olavs i tr.heim. Håper bare at det ikke tar ALTFOR lang tid... kanskje jeg kan få noen tabletter som stabiliserer syklus? Men tusen takk for at dere ville "høre" på. Måtte bare få ut noe av det jeg har hatt i hodet mitt ei god stund. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143922106-frustrert/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå