kaos83 Skrevet 26. mars 2012 #1 Skrevet 26. mars 2012 Jeg er ekstremt sliten, nå har jeg hatt vonde kynnere siden jeg ble vekket av en kl 6 i går morges... Roet seg litt midt på dagen igår. Men inatt hat jeg våknet av dem for de har vært så ubehagelige... Jeg er jo i uke 35 nå. Noen andre som har det slik, med tips og råd. Jeg er bare helt utslitt. Og møkk lei. Tror ikke det er rier siden de tar seg jo ikke opp eller noe...
Diddels Skrevet 26. mars 2012 #2 Skrevet 26. mars 2012 skjønner du er lei da. Slike masete kynnere hadde jeg også for en stund siden. De har ingenting for seg, så da er det jo ekstra irriterende... jeg skulle mye heller hatt dem nå (er uke 38), men nå har jeg ikke sett en kynner på mange dager... frustrerende det også når man nærmer seg termin. Men du skal kunne ta magnesiumtilskudd mot plagsomme kynnere. Du har jo enda litt tid igjen, og siden kynnerne er uproduktive gjør det jo ikke noe. Har ikke tatt magnesium selv, så vet ikke nøyaktig hvor effektivt det er, men jordmor bad meg ta det mot leggkramper... og avslutte med dem i uke 38 fordi de hemmer kynnere.
mamma snart til 3:) Skrevet 26. mars 2012 #3 Skrevet 26. mars 2012 Jeg har matt mas rier i 4 uker nå nesten hver natt.. Jeg tar 2-3 paraset når d står på d verst... Hjelper meg å jm sa jeg bare måtte spise . Jeg har termin nå den 30 så nå kjenner jeg d bare kan begynne..! Er dritt lei både fysisk å physisk!!!
kaos83 Skrevet 26. mars 2012 Forfatter #4 Skrevet 26. mars 2012 Takk for tips, blir gal, men nå er d litt roligere heldigvis...
mamma snart til 3:) Skrevet 26. mars 2012 #5 Skrevet 26. mars 2012 Ja man blir tullat å håper bare att det er fødselen som skal begynne.. Varm pute skal vist oxo virke... Lykke til:)
iblm Skrevet 26. mars 2012 #6 Skrevet 26. mars 2012 jeg er i uke 35, og har også slike sterke kynnere så fort jeg prøver å gjøre noe eller om natta, når de kommer om natta syntes jeg det hjelper å ligge på venstre side, med god støtte langt under magen slik at jeg ikke kjenner noen kant...
Gjest Lilu87 Skrevet 26. mars 2012 #7 Skrevet 26. mars 2012 Er du sikker på at dette er kynnere og ikke rier da? Så vidt jeg har skjønt skal ikke kynnere være så ubehagelige at de vekker deg. Jeg synes du burde ta en telefon til fødeavdelingen og høre med dem om du burde komme på kontroll.
Mamma_til_3_jenter <3 Skrevet 26. mars 2012 #8 Skrevet 26. mars 2012 Er du sikker på at dette er kynnere og ikke rier da? Så vidt jeg har skjønt skal ikke kynnere være så ubehagelige at de vekker deg. Jeg synes du burde ta en telefon til fødeavdelingen og høre med dem om du burde komme på kontroll. Jeg fikk beskjed av min jordmor at kynnerene kunne være mere ubehagelige hvis du har barn fra før! Mine er ganske vonde og kommer ofte tett,men det kan være slik når du er flergangsfødende...Jeg var på føden i går og da ble mine kynnere registrert på ctg og de var ganske kraftige og kom regelmessig,men alt var bare fint,var ingenting...
mamma snart til 3:) Skrevet 26. mars 2012 #9 Skrevet 26. mars 2012 Modnings rier er de de kalles å di er langt i fra behagelig :/
kaos83 Skrevet 26. mars 2012 Forfatter #10 Skrevet 26. mars 2012 Helv... Holder på fremdeles, nå orker heg ikke mer. Glad dette er siste gang
kaos83 Skrevet 26. mars 2012 Forfatter #12 Skrevet 26. mars 2012 Har alt dusjet to ganger idag... Hehe. Tror jeg heller skal prøve å sove snart.. Men ser jo at dette ikke er uvanlig med nr tre
mamma snart til 3:) Skrevet 26. mars 2012 #13 Skrevet 26. mars 2012 Nei siste mann er en luring å s er jammen sant. Ha det ikke sånn med mine 2 de før:/. Ta dæ ett par paraset du. Skal jeg oxo så håper jeg jeg blir vekt i nattes skikkelige rier. No er jeg lei lei Lei..!
kaos83 Skrevet 27. mars 2012 Forfatter #14 Skrevet 27. mars 2012 Tok to paracet og sovnet men har allikavell våknet flere ganger av kynnere... Har time hos jm idag så da blir det spennende å høre hva hun sier. Jeg er iallfall utslitt...hvordan gikk det med deg ? Fått sove?
mamma snart til 3:) Skrevet 27. mars 2012 #15 Skrevet 27. mars 2012 Få henne t å ta en vaginal sjekk.. Jeg har 2 cm åpning å har gått m d i 14 dager:/ jeg har fått sovet ganske mye.. Vill jo helst vokne av att d skal skje noe men den gang ei..!!! Akk å Akk hvor glad jeg hadde blitt om jeg skulle føde i dag..! Har time til jm jeg oxo. Skal få ho t å ruske meg skikkelig hardt nedentil;) lykke til til jm:) håpe æ vi føder snart;)
kaos83 Skrevet 27. mars 2012 Forfatter #16 Skrevet 27. mars 2012 ja er jo egentlig litt tidlig for meg enda, men har jo fått klarsignal, så det spørs om hun går med på en vag. skjekk... med min nr 2 gikk jeg i 3 uker med 3 cm åpning da kom hun alikavell nesten 3 uker før termin... så tror ikke det er lenge igjen for meg uansett:) jenten min var alikavell stor, 3870g. og frisk å fin:) Gi en lyd når du har vært hos jm da:) spennende dette her:)
nuttenutt1234:) Skrevet 27. mars 2012 #17 Skrevet 27. mars 2012 Et spørsmål.. Men siden jeg nå har gått 40 uker, og ikke kjent noe modningsrier tidligere.. Er kroppen min så treg at d er først nå disse modnigsriene kommer som kan vare i 3 uker?? For da ser det dårlig ut ift å føde de nærmeste dagene.. Ble holdt våken fra kl 2 til kl 8 i morges..
mamma snart til 3:) Skrevet 27. mars 2012 #18 Skrevet 27. mars 2012 Er ikke alle som behøver å Gå m Modnings rier. Har ikke hatt det med mine 2 andre svangerskap.. Noen har jo sammentrekninger uten att dem merker det oxo. Kynnere e jo en Modnings prosses d oxo. Bare att dem ikke er så onde:)
kaos83 Skrevet 27. mars 2012 Forfatter #19 Skrevet 27. mars 2012 Jm mente det var modningsrier. Hodet lå langt nede i bekkenet og d virket veldig klart for fødsel. Fikk time om to uker men lite sansylig jeg går så lenge.... Slimproppen gikk for 16 dager siden. Hun sa d var vanlig å gå sånn i to til tre dager. Men noen går i uker... I mitt tilfelle var det mye som tydet på at jeg kom til å føde veeeldig snart.. Jippi:) hun anbefalt meg å ha sex faktisk... For å la d komme igang. Jeg har ikke blitt sjekket for åpning men om jeg fortsatt er gravid om to uker vil jm røske litt om jeg fremdeles har maserier... Hvordan gikk d med deg
mamma snart til 3:) Skrevet 27. mars 2012 #20 Skrevet 27. mars 2012 Gikk bra m mæ å fikk høre æ mått spise sterk mat så ble sterk mat t kvelds. Så sex.. Ha prøvd d men ingen løkk.. Så no får æ bare å vente på å sjå kossn nurket ser ut:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå