cindy85 Skrevet 26. mars 2012 #1 Skrevet 26. mars 2012 13 dpo,ennå sterkere i dag:) streken er litt sterkere i virkeligheten enn på bilde.vanskelig å få bra bilde av testene..
Mamma-til-nr-4-i-april17 Skrevet 26. mars 2012 #4 Skrevet 26. mars 2012 den er positiv den gratulerer masse
cindy85 Skrevet 26. mars 2012 Forfatter #5 Skrevet 26. mars 2012 takk alle sammen,burde jeg ta en digital eller er denne positiv nok til at det er 100% sikkert?det er fjerde dagen med sterkere og sterkere strek
Kaktus_86 Skrevet 26. mars 2012 #6 Skrevet 26. mars 2012 Denne er positiv nok Så omtrent ut som min den der. Jeg tok en digital for å se hvor langt vi var på vei. Syklus tulla litt den mnd. Var moro å se det stå GRAVID 1-2 uker. Gratulerer så mye Og lykke til videre i 1.tri!
cindy85 Skrevet 26. mars 2012 Forfatter #7 Skrevet 26. mars 2012 Denne er positiv nok Så omtrent ut som min den der. Jeg tok en digital for å se hvor langt vi var på vei. Syklus tulla litt den mnd. Var moro å se det stå GRAVID 1-2 uker. Gratulerer så mye Og lykke til videre i 1.tri! tusen takk:) hvor langt er du?
Kaktus_86 Skrevet 26. mars 2012 #9 Skrevet 26. mars 2012 Er 30+3, så nå nærmer det seg Tiden har fløyet da. Synes ikke det er lenge siden jeg løp inn på soverommet for å vekke sambo da jeg testa positivt! Skalv så på hendene at det var vanskelig å holde testen! Skal dere fortelle det til andre, eller blir det en hemmelighet ei stund?
babysyk_74 Skrevet 26. mars 2012 #10 Skrevet 26. mars 2012 hadde du noen symptomer før du visste du var gravid?
Briskeby Skrevet 26. mars 2012 #11 Skrevet 26. mars 2012 Min test ble aldri sterkere enn dette,og jeg er nå i uke 34;-) Gratulerer!
Gutt<3Jente<3Spire Skrevet 26. mars 2012 #12 Skrevet 26. mars 2012 Den er positiv Gratulerer så mye Cindy, utrolig koselig
Gjest AnnaMathea Skrevet 26. mars 2012 #14 Skrevet 26. mars 2012 Gratulerer!!! Sånn så min ut i dag også. Skal på apoteket nå for å kjøpe en CB digital for jeg blir gal av de strekene:) Håper å komme over på 1. tri med deg!!
cindy85 Skrevet 26. mars 2012 Forfatter #15 Skrevet 26. mars 2012 Er 30+3, så nå nærmer det seg Tiden har fløyet da. Synes ikke det er lenge siden jeg løp inn på soverommet for å vekke sambo da jeg testa positivt! Skalv så på hendene at det var vanskelig å holde testen! Skal dere fortelle det til andre, eller blir det en hemmelighet ei stund? venter nok en stund,men forteller kanskje til familie.Du skjønner hele familien skal til gran canaria i påsken,så da blir det jo vansligvis noen øl etc..så må jo nesten si det,for de vet jo at jeg vansligvis liker å ta meg en kald øl eller et glass vin..så blir litt vanskelig å finne på en annen unnskyldning..
cindy85 Skrevet 26. mars 2012 Forfatter #16 Skrevet 26. mars 2012 hadde du noen symptomer før du visste du var gravid? ømme bryster kom 2 dager før jeg testet pos,og vondt i korsryggen. ellers ikke noe annet..
cindy85 Skrevet 26. mars 2012 Forfatter #17 Skrevet 26. mars 2012 Den er positiv Gratulerer så mye Cindy, utrolig koselig hvor langt er du nå?termin?vi har vel omtrent likt ,noen dager forskjell bare?
Gutt<3Jente<3Spire Skrevet 26. mars 2012 #18 Skrevet 26. mars 2012 Ja, jeg er 4+3 i dag, så har regnet meg frem til 2 desember ca
cindy85 Skrevet 26. mars 2012 Forfatter #19 Skrevet 26. mars 2012 ok jeg er 3+6 eller 4 så det blir omtrent likt det,håper vi kan følge hverandre hele veien,hadde vært artig:)
bamby Skrevet 26. mars 2012 #20 Skrevet 26. mars 2012 Gratulerer Cindy! vi er i samme båt så langt alt bra
Gjest AnnaMathea Skrevet 26. mars 2012 #21 Skrevet 26. mars 2012 Jeg blir med dere over på 1. trimester med en positiv CB digital!!
Kaktus_86 Skrevet 26. mars 2012 #22 Skrevet 26. mars 2012 Er 30+3, så nå nærmer det seg Tiden har fløyet da. Synes ikke det er lenge siden jeg løp inn på soverommet for å vekke sambo da jeg testa positivt! Skalv så på hendene at det var vanskelig å holde testen! Skal dere fortelle det til andre, eller blir det en hemmelighet ei stund? venter nok en stund,men forteller kanskje til familie.Du skjønner hele familien skal til gran canaria i påsken,så da blir det jo vansligvis noen øl etc..så må jo nesten si det,for de vet jo at jeg vansligvis liker å ta meg en kald øl eller et glass vin..så blir litt vanskelig å finne på en annen unnskyldning.. Skjønner at det blir vanskelig å komme på unnskyldninger da ja Vi valgte å fortelle det til nærmeste familie og venner tidlig. Koselig å kunne glede seg sammen. Og jeg ønsket å ha de som støtte dersom noe mot formodning skulle skje underveis. Ferie på Gran Canaria nå høres helt herlig ut forresten! Kos deg masse i påska!
ønsker nr 2 *venter nr 2* Skrevet 26. mars 2012 #23 Skrevet 26. mars 2012 Gratulerer så masse!!! Er det cbfm som har hjulpet dere tror du? *håper på det* Hvor lenge brukte du den, og hvor lenge har dere prøvd? Uansett, nyt følelsen og påsken og igjen, grattis så masse!!
cindy85 Skrevet 26. mars 2012 Forfatter #24 Skrevet 26. mars 2012 Gratulerer så masse!!! Er det cbfm som har hjulpet dere tror du? *håper på det* Hvor lenge brukte du den, og hvor lenge har dere prØvd? Uansett, nyt fØlelsen og påsken og igjen, grattis så masse!! hvis det er meg du spØr,så ja det var cbfm som var tingen her,fant el en uke senere enn jeg trodde:)så den var til stor hjelp gitt.har brukt den i 3 md,men denne md testet jeg hver dag,vært litt slurvete de andre mdene da det har vært en del på tapetet,men nå hadde jeg virkelig tid til å være nØye og det lØnte seg det..vi har prØvd et år ca,hatt en sa.du da?gravid,prØver?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå