Gå til innhold

nki studier i permisjonen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ganske dårlig med utdannelse, men jeg har en bra jobb som jeg tjener bra i. Men jeg har vært ganske lei en stund nå, men er gravid så det er litt dårlig tidspunkt og si opp jobben og finne noe nytt.

med første jeg gikk hjemme med sa alle at jeg kom til og få fryktelig dårlig tid og at jeg hadde nok å gjøre hjemme.

jeg syntes tida gikk ganske sakte når hun sov i 3-4 timer og jeg var ferdig med klesvaksen og ryddingen.

dere som har gått hjemme med en i barnehagealder og er i ny permisjon.

vil dere si at jeg kan ha tid til og ta et nett kurs hos Nki så jeg kan søke på ny jobb senere. eller kommer det til og bli altfor mye å gjøre denne gangen?

klarer ikke helt og se det for meg denne gangen heller.

Fortsetter under...

Skrevet

Dette lurer jeg også på..jeg må slutte i jobben jeg hadde før permisjon. Blir nok å begynne på skole etter permisjonen, men kunne jeg tatt et fag eller et år/deltidsår som selvstudie i permisjonen..? Er det ingen som vet og kan gjøre oss klokere da?

Skrevet

Dette kommer helt ann på deg som person og alt annet man har å gjøre (i huset) vil jeg si. Jeg har holdt på med noen kurs på NKI en god stund nå, siden før tassen ble født. Har en innsending igjen før eksamen i juni. Jeg har ikke fått gjort så mye jeg hadde tenkt... Men tar en innsendingsoppgave om gangen, iløpet av en helg. Sier fra til mannen at jeg gjerne vil få gjort en oppgave, så da tar han litt mer styring på lillemann til jeg får sendt inn.

Vanskelig å svare på hva som funker for andre, for kommer jo ann på så mye! ;) Får man et sovebarn, og det ikke er så mye annet man må gjøre, går det sikkert! Man har jo relativt god tid på seg på NKI, og blir man ikke ferdig, er det jo bare å forlenge studietiden.

Jeg har jobbet 20% stilling hjemmefra hele permisjonen, så dette har vært noe av grunnen for at jeg ikke alltid har fått gjort så mye jeg hadde tenkt :P

Skrevet

Jeg har ganske dårlig med utdannelse, men jeg har en bra jobb som jeg tjener bra i. Men jeg har vært ganske lei en stund nå, men er gravid så det er litt dårlig tidspunkt og si opp jobben og finne noe nytt.

med første jeg gikk hjemme med sa alle at jeg kom til og få fryktelig dårlig tid og at jeg hadde nok å gjøre hjemme.

jeg syntes tida gikk ganske sakte når hun sov i 3-4 timer og jeg var ferdig med klesvaksen og ryddingen.

dere som har gått hjemme med en i barnehagealder og er i ny permisjon.

vil dere si at jeg kan ha tid til og ta et nett kurs hos Nki så jeg kan søke på ny jobb senere. eller kommer det til og bli altfor mye å gjøre denne gangen?

klarer ikke helt og se det for meg denne gangen heller.

Jeg tar snart eksamen i nks studier og begynte m dette når sønnen var 4 mnd.

Det går kjempebra å gjøre d hjemme og jo, du får tid:-)

Så lenge du er motivert og innstilt på å fullføre:-)

Skrevet

Jeg har brukt MYE tid på interiørkonsulent studiet. Det har tatt mye mer tid enn jeg hadde regnet med. kan være jeg er veldig nøye og pirkete, men jeg syntes det går ufattelig mye tid på å finne møbler, mål, tegne det inn i målestokk etc...Kan jo være anderledes med andre kurs, ikke vet jeg.. Har tatt permisjon fra jobben ca 1 gang pr mnd i 1,5 år, og har nå snart hovedoppgaven i boks. Nå som jeg er gravid og skal ut i permisjon til høsten er jeg glad jeg slipper å ha det hengenes over meg, men bare kan kose meg med babyen:) Men hver sin lyst! Lykke til i allefall- det er gøy når man får dreisen på det! :)

Skrevet

Inspirerende!!

Tror jaggu jeg skal sjekke dette nærmere altså:)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...