Gå til innhold

Skal på tidlig UL idag 13+2 .. såå nervøs :s

Anbefalte innlegg

Jeg vet ikke hvorfor jeg gruer meg, men er så nervøøs..

Jeg har allerede vært på en tidlig UL i uke 10, og da så vi hjertet slå og alt var fint.. men tør ikke å glede meg til etterpå, da jeg er så utroooolig redd for dårlige nyheter.

Sukk.. er ikke før kl 16, så blir en laaang ventedag på jobb.. hihi..

Måtte bare få det ut .. :)

Fortsetter under...

Hei hei:)

Det gikk jo egentlig fint.. bebissen var perfekt.. hun gjettet på at det var en jente;D Men jeg har lavtliggende morkake.. og skjønte ikke helt hva det vil si.. så ble litt bekymret da:p

Det går sikkert kjempe fint imorgen.. hvor langt er du på vei Shanti?:)

eg og har lavt liggene morkake, i dypt sete.. ikkje noke å være bekymra for så lenge den ikkje ligger foran åpning noke som du ville fått vite i dag.. og den flytter seg som regel litt oppover i svangerskapet.. så dette går fint ikkje noke å være redd for..

Annonse

Mamma til to troll: hvor langt er du på vei da?:)

åh så det skal ikke være noe farlig? hun var så dårlig å forklare til meg hva det ville si.. så dro jo bare derfra redd og bekymra:/

Gjest Shanti ♥

Så godt å høre at alt gikk bra!! Og at du fikk hint om kjønnet :) Lavtliggende morkake er ingenting å bekymre seg for, den flytter seg somregel oppover til ordinær UL som de skriver over her, worst case scenario er at den dekker over åpningen ved fødsel, da må man ta keisersnitt, men sånn hørtes det jo ikke ut til å være.

Jeg er 12+3 i morgen! Skal ta "12-ukerssjekk" med nakkefold, nesebein osv (i privat regi).. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...