Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lille frøken er nå 6,5 mnd men klarer ikke å dra seg opp/sitte ennå, men hun snur seg i sengen. Lurer på å ta ned bunnen nå, kjenner jeg blir stresset og redd for at noe skal skje....

Vi har bare 2 nivåer på sengen, kan man lage ekstra hull slik at man har den på midten eller er det kanskje ikke "godkjent" for sengen?

Noen som har gjort dette?

Når senket dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om du kan lage egne hull vet jeg ingenting om, men vi senket sengen da gutten var litt over 6 mnd. En morgen fant jeg han på magen, med en arm på kanten og tittene ut. Da fikk jeg litt sjokk, og satte senga på det nederste hakket. Vi har også bare to hakk:)

Skrevet

Vi flyttet sengebunnen ned da han var 6,5 mndr og flyttet inn på eget rom. Han hadde da begynt å snu seg rundt på magen, og selv om det nok enda er en stund til han hadde klart å komme seg over kanten, syntes jeg det var tryggest å flytte den ned.

Vi flyttet den helt ned, har tre hakk. Litt fordi da slipper vi å styre med å flytte den helt ned senere, Hehe...

Jeg synes ikke det er noe tungt/vanskelig å løfte han ut av sengen (han er over 10 kg). På forhånd tenkte jeg at jeg kom til å få vondt i ryggen osv, men det har ikke skjedd!

Så du kan sikkert bare senke den helt ned:) Jeg tror ikke jeg hadde brydd meg om å lage ekstra hull.

Skrevet

Vi senket da han var 7,5 mnd, så ingen fare for at han skulle komme seg opp før da. Jeg må ofte vekke mannen på natten for å løfte han opp til meg etter at vi senket bunnen. :P Men jeg hadde vondt i ryggen fra før da...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...