Gå til innhold

når mannen er student?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen av dere som har erfaring med at mannen/far til barnet er student? Min samboer mener det vil bli vanskelig å gjennomføre skolen når vi får et barn i hus på grunn av at det ikke blir så "stille" her lenger.

Noen gode råd? Eller noen med erfaring?

Jeg trenger å få beroliget han litt ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min mann begynte på studiet sitt da mini var 1 år. nå har han bare noen uker igjen av 3 år med studier og vi har iallefall klart det. Nå har han hatt 1. og siste året på skole i en annen by, så han har pendlet i ukene og bodd på hybel på studiestedet. det har vært slitsomt og pendlingen har vært en påkjenning, men hadde studiet vært på vårt bosted så ville det ikke vært noe problem.

Jeg syns iallefall mannen din sine argumenter faller litt igjennom ;)

Ulempene med studier mens man har barn er vel egentlig mest på det økonomiske, men det kan jo hende han kan jobbe litt ved siden eller iallefall bo hjemme sammen med dere. det sparer dere jo på ;)

Skrevet

Min mann er student i minst et år til. Og lille spire dukker opp i november. Ser ikke på det som noe problem. Blir kanskje litt strammere økonomisk, men samtidig så får man også ekstra støtte fra lånekassa.

Skrevet

Har selv en som skal begynne på skole til høsten og den lille kommer i oktober, så blir en spennende tid å se fram til :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...