Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hallo jenter:-) på tide å treffes igjen. Onsdag kl 19 på Esmeralda;-) hvem er med??

Skrevet

Hei jeg blir gjerne med. Ikke vert med der før.

Skrevet

Hei jeg blir gjerne med. Ikke vert med der før.

Så koselig:) Når har du termin??

Skrevet

Har en dårlig dag. Sliter med bekkenet. Kommer i dag om jeg blir bedre.

Skrevet

Tror jeg er truffet av tidlig amme-tåke, så glemte helt treffet i går. Håper dere koste dere!

Skrevet

Oj, ville gjærne vært m, men så jo ikke denne linken før i dag.... Litt av nett og mye jobb... Håper det blir nytt treff i april :)

Skrevet

Jeg bor og i vestfold, Horten og vil gjerne være med på nytt treff :D

Skrevet

Hei!

Jeg er også fra Horten og kunne tenke meg en lokal gjeng, men dersom alle fra Horten reiser til Tønsberg så er jeg med der og jeg!

Skrevet

Hei :)

Vi har treff annenhver onsdag. Veldig koselig. Neste treff blir onsdag etter påske kl 1900 et sted på brygga i Tønsberg. Vi bytter på steder så ikke vi skal gå lei. Men for all del, kanskje vi skulle møtes i påsken også? Jeg er hjemme hele påsken og har ikke de helt store planene. Hva tror dere jenter?? Skal vi ta et påsketreff?

Skrevet

Jeg kommer om jeg er hjemme, men jeg tror jeg skal på hytta? Men vi skal vel ha treff uka etter påske selvom? :)

Skrevet

Skjærtorsdag kl 1300 ?? For en lunsjdate? Esmeralda?? Hvem er med? Oi her ble det mange spørsmål!

Skrevet

Passer bedre med onsdag kl 19.00 for meg, men hvis ikke får jeg bli med en annen gang :)

Skrevet

onsdag som i dag onsdag??? eller tenker du til uken ??

Skrevet

Idag kl 19. Passer for meg :) Så hvis du er med er jeg med:) Andre som vil henge seg på i kveld kl 19??? JA kom igjen a:)

Skrevet

Da blir det BIM treff Esmeralda i Tønsberg kl 19.00 i kveld? :)

Skrevet

Supert :) Glad og happy er med også. Nr mitt er 98861115 hvis ikke du ser oss. Det er ikke tvil om at vi er gravide for å si det sånn.... men da slipper du å lete igjennom alle bordene :) hahaha

For dere andre.. bare å henge seg på:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...