Gå til innhold

Amme bh? Tips?

Godgutten 07 Junispire :-D

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet hvor man får kjøpt GODE amme bher? Har noen fra førstemann, men de er grusomme og gå med :-/. Vil ha noe som sitter godt :-). Noen med erfaringer? :-) tenkte og kjøpe inn ett par stk snart, for er bare sportsbher som funker for tiden, alt annet er for smått :-/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den fra bravado er veldig god! De har den på ammebutikken og lilleprinsen.

Skrevet

Skal sjekkes ;-) takk

Skrevet

Jeg fant noen gode på Lindex, jeg. De var padded til og med. Lignet veldig en helt normal BH. Hvor god den er å amme med vet jeg imidlertid ikke, siden babyen ikke har kommet enda :P

Skrevet

Den fra bravado er veldig god! De har den på ammebutikken og lilleprinsen.

Bravado er det beste jeg har kjøpte, så behagelig!!!!

Skrevet

Støtter opp om Lindex...de er ikke alt for dyre heller;) Får heller kjøpe litt dyrere dersom jeg får til å amme denne gangen, men det vet jeg jo ikke enn så lenge.

Gjest AnnaMathea
Skrevet

Jeg hadde et par behagelige uten spiler fra Abecita sist. Kjøpes på nett eller i undertøysbutikker. Er faktisk ikke så dyre heller:)

Skrevet

Synes Triumph sine er fantastiske. Startet med en (ikke så pen da) amme bh derfra forrige gang, og flere pene fra et annet merke (husker ikke hvilket), men måtte tilslutt handle inn mange fra Triumph. De er så komfortable. Har faktisk akkurat startet å bruke dem igjen... andre bher blir bare for ukomfortable for meg nå.

Skrevet

Jeg kjøpte ammebh fra Barnas Hus. Det er den deiligste amme bhen jeg har hatt. Den gnæger ikke og føles veldig behagelig mot huden. Lett å ta av og på, og nøytralt og pent utseende.

Skrevet

Jeg har vært å kjøpt amme-bh fra triumf. (vet ikke hvordan det staves). Men er veldig fornøyd så langt. Har ikke født enda, så vet ikke hvordan den blir når melka kommer. Plagdes en del med tette melkeganger med førstegang, håper å ungå dette denne gang. Den jer har kjøpt er uten spiler og føles fantastisk behagelig på. Ikke like kledelig kanskje, men nå for komfor foran sexy:P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...