Godgutten 07 Junispire :-D Skrevet 25. mars 2012 #1 Skrevet 25. mars 2012 Noen som vet hvor man får kjøpt GODE amme bher? Har noen fra førstemann, men de er grusomme og gå med :-/. Vil ha noe som sitter godt :-). Noen med erfaringer? :-) tenkte og kjøpe inn ett par stk snart, for er bare sportsbher som funker for tiden, alt annet er for smått :-/
Vogndilla Skrevet 25. mars 2012 #2 Skrevet 25. mars 2012 Den fra bravado er veldig god! De har den på ammebutikken og lilleprinsen.
Godgutten 07 Junispire :-D Skrevet 25. mars 2012 Forfatter #3 Skrevet 25. mars 2012 Skal sjekkes ;-) takk
Diddels Skrevet 25. mars 2012 #4 Skrevet 25. mars 2012 Jeg fant noen gode på Lindex, jeg. De var padded til og med. Lignet veldig en helt normal BH. Hvor god den er å amme med vet jeg imidlertid ikke, siden babyen ikke har kommet enda
Mummy to 3 little boys Skrevet 26. mars 2012 #5 Skrevet 26. mars 2012 Den fra bravado er veldig god! De har den på ammebutikken og lilleprinsen. Bravado er det beste jeg har kjøpte, så behagelig!!!!
esilou Skrevet 26. mars 2012 #6 Skrevet 26. mars 2012 Støtter opp om Lindex...de er ikke alt for dyre heller;) Får heller kjøpe litt dyrere dersom jeg får til å amme denne gangen, men det vet jeg jo ikke enn så lenge.
Gjest AnnaMathea Skrevet 26. mars 2012 #7 Skrevet 26. mars 2012 Jeg hadde et par behagelige uten spiler fra Abecita sist. Kjøpes på nett eller i undertøysbutikker. Er faktisk ikke så dyre heller:)
mai2012! Skrevet 27. mars 2012 #8 Skrevet 27. mars 2012 Synes Triumph sine er fantastiske. Startet med en (ikke så pen da) amme bh derfra forrige gang, og flere pene fra et annet merke (husker ikke hvilket), men måtte tilslutt handle inn mange fra Triumph. De er så komfortable. Har faktisk akkurat startet å bruke dem igjen... andre bher blir bare for ukomfortable for meg nå.
mrsrogaland. Skrevet 29. mars 2012 #9 Skrevet 29. mars 2012 Jeg kjøpte ammebh fra Barnas Hus. Det er den deiligste amme bhen jeg har hatt. Den gnæger ikke og føles veldig behagelig mot huden. Lett å ta av og på, og nøytralt og pent utseende.
Kari K. med to søte små Skrevet 29. mars 2012 #10 Skrevet 29. mars 2012 Jeg har vært å kjøpt amme-bh fra triumf. (vet ikke hvordan det staves). Men er veldig fornøyd så langt. Har ikke født enda, så vet ikke hvordan den blir når melka kommer. Plagdes en del med tette melkeganger med førstegang, håper å ungå dette denne gang. Den jer har kjøpt er uten spiler og føles fantastisk behagelig på. Ikke like kledelig kanskje, men nå for komfor foran sexy:P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå