Anonym bruker Skrevet 25. mars 2012 #1 Skrevet 25. mars 2012 Føler jenta vår har så ofte feber, gjerne over 39 også. Vi er støtt og stadig hjemme med sykt barn, og det går vel ikke an å få utvidet sykedagene pga dette?
❁mamma til thea emine❁ Skrevet 25. mars 2012 #2 Skrevet 25. mars 2012 Har også ei som har ofte feber...Ringte nav og hørte om hva jeg kunne gjøre iht sykedagene,men så lenge barnet ikke er kronisk syk,så var det ikke mye man kunne gjøre med det... Man får bare håpe at legen er snill og gir deg sykemelding...
Honningmelon Skrevet 25. mars 2012 #3 Skrevet 25. mars 2012 Går hun i bhg? Om hun gjør det så er det veldig normalt at de er mye syke. Utvidede sykt barn dager får du ikke så lenge barnet ditt ikke har en kronisk sykdom. Legen har heller ikke lov til å skrive sykmelding pga sykt barn.
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2012 #4 Skrevet 26. mars 2012 vi har hatt tre hele uker med feber etter jul på vårt snart to-åring (over 40 i feber de tre-fire første dagene). jeg har allerede tatt ut en feireuke for å være hjemme med sykt barn, ettersom feber-ukene har truffet de ukene mannen har vært bortreist på jobb. godt jeg snart skal ut i permisjon, ellers hadde jeg vel snart blitt oppsagt på jobben..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå