Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 25. mars 2012 #1 Del Skrevet 25. mars 2012 Jeg er i en sak nå, hvor jeg mener noe er galt, mens gutten fungerer fint på skole, så lenge det er kontaktlæreren som er der. Og hun er der mye da. Selv føler jeg ikke at det er store ting, men en rekke småting som uroer meg. Jeg mener at en 8-åring bør ha såpass impulskontroll at de ikke slår, drar andre barn under vann, kaster sand osv. Nå er jeg litt i villrede på hva jeg skal gjøre videre rett og slett. Han kan fint oppføre seg ganske veloppdragent ute blant folk, men ikke alltid. Han kan også være ganske frekk og stygg i munnen, og utifra hvordan han oppfører seg har jeg fått flere spørsmål om han har adhd. Jeg slapper ikke av når han er med i f.eks barneselskap, barneidrett osv, fordi jeg vet at stemningen og tempoet blir høyt, og at han blir enda "høyere" enn de andre. Han lander rett og slett ikke slik som de andre gjør. Kan godt være at han bare er sånn, og at jeg må slå meg til ro med dette, men jeg har ingen god magefølelse på dette heller... Er det noen som har lignende erfaringer, og hvaordan håndtere dem? Skal jeg trosse meningene til skole og ppt? Eller skal jeg la det ligge og prøve å slå meg til ro med at dette er normalt? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143921956-noen-som-kjenner-igjen-dette/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2012 #2 Del Skrevet 26. mars 2012 Stol alltid på magefølelsen din. Skole er ikke kompetente nok til å avgjøre slikt. Hadde jeg hørt på skolen så hadde aldri min sønn blitt utredet og fått hjelp på ungdomsskolen. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143921956-noen-som-kjenner-igjen-dette/#findComment-144107756 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå