Gå til innhold

Vekt/uke. For de som vil :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

33+6 og opp 10kg.

Mye vann i kroppen..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uke 40+3 og opp 4 kg.

Skrevet

Første svangerskap +18kg

Nå uke 38 +15kg (har gått ned 2 kilo nå på slutten pga forkjølelse og lite matlyst)

Skrevet

Uke 40, gått opp 16kg

Har vann i kroppen. Vondt i føtter og hender. Har også fått strekkmerker rundt navlen :(

Er veldig spendt på hvor lang tid jeg vil bruke på å bli fornøyd med kroppen igjen etter fødsel!

Skrevet

Uke 34 - gått opp 16 -17 kg....

Skrevet

28+4 og 4 kg opp. Normalvektig.

Skrevet

Er 36 uker og har vel lagt på meg ca 7 kg. Og det er bare magen, jeg er veldig tynn ellers, jeg fyller ikke ut mine gravid klær. Jeg er normalvektig og bruker str 34 i klær til vanlig.

Skrevet

36 + 4 i dag, opp 6 kg til no. Fått litt vann ikroppen siste dagane, så blir vel litt fleire kg framover. Var overvektig fra før, så er fornøgd med å ha klart å holde igjen på vekta til no iallefall. Spiser nokso likt som før, men trener mindre pga plager.. Har ei anna forbrenning no enn til vanlig :)

Skrevet

Jeg er 37+2 og har gått opp 4,5 kg! :) Håååper jeg klarer å holde vektoppgangen på et minimum. Veldig happy med det, gikk opp 12 og 14 kilo med de to andre... :P

Skrevet

uke 34+4 opp 6kg..

Uke 34+4 i dag, opp 5 kilo. :-)

Ligger likt an vi da!

Over veltig fra før, så er glad om jeg klarer å holde igjen litt på kiloene...

Skrevet

Uke 39 å lagt på mg 8 kilo. 3 gangs:)

Skrevet

Er i uke 38 nå og har gått opp 15 kg. 1 kg mer enn i forrige sv.skap... Har litt vann i kroppen nå, Det hadde jeg ikke sist.

Skrevet

Opp 6 kg i uke 28. Tynn fra før, og ligger litt under på magemålet foreløpig!

Skrevet

Uke 39 og har gått opp 15 kg...I uke 33 fikk jeg myyye vann i kroppen:-S

Skrevet

Uke 33 og opp 11 kg. Nesten ikke vann, så bare ekstra fett på meg :( I forrige svangerskap gikk jeg opp ca. 30 kg, men der var det mye vann i kroppen. Kiloene kommer trillende inn i siste tri...

Skrevet

Uke 33 og opp 11 kg. Nesten ikke vann, så bare ekstra fett på meg :( I forrige svangerskap gikk jeg opp ca. 30 kg, men der var det mye vann i kroppen. Kiloene kommer trillende inn i siste tri...

Baby, morkake, fostervann og ammelager/fettreserve veier jo masse da! ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...