Gå til innhold

Hva er vekt og høyde til din 7/8 åring?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en gutt på 7 år, han er 130 cm og veier 30 kg. Synes at han litt større enn de andre i klassen. Selv om han er nesten den miste i klassen.

Gjest AnneS
Skrevet

Gutten min er 7 år og 7 mnd. Er ca 135 og 30 kg. Er størst i klassen.

Skrevet

Min gutt på omtrent akkurat 7,5 år er ca 126 cm og ca 27 kg. Han er ganske på snittet stor tror jeg. Det er andre som både er større og mindre enn ham i klassen.

Skrevet

Han er født i november så han er den minste i klassen i forhold til alder, men ikke i størrelse.

Tenker kanskje han er litt overvektig?

HI

Skrevet

Jeg hadde ikke akkurat bekymret meg for overvekt med den høyden og vekten. Så lenge du ikke vet han spiser usunt og er lite i aktivitet og at vekten er økende.

Skrevet

jente. 118 cm, 20 kg

Skrevet

Min 7,5 åring er 131 cm høy og veier ca. 27 kilo. Hun er nest høyest av jentene i klassen.

Skrevet

Jenta mi er straks 8 og er 119cm og 20 kg. Lita for alderen :)

Skrevet

Min gutt er straks 8 år, og er ca 20 kg og 130 cm høy.

Skrevet

Gutt 7 år og 3 mnd.

Omtrent som din HI: ca 130 cm og litt under 30 kg.

Skrevet

Sist jeg veide henne veide hun 17kilo og tror ikke hun har strekt seg til 120enda, men like under.

En liten spire som alltid har vært minst av alle, men har strekt seg veldig mye i det siste året men vekta har ikke økt.

Skrevet

Datteren vår blir 8 i april, og hun er nesten 130 høy og veier 28 kg.

Jeg synes gutten din høres helt passe ut, jeg. Det er helt normalt at noen av barna er litt større enn de andre. Noen er tynnere enn de fleste andre også;) Og det er sannsynligvis helt normalt. (Så lenge du ikke mistenker at han er syk på noe vis da.)

Skrevet

Gutt 7(fyller 8 i år), 140 cm og 28-29 kg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...