Gå til innhold

Kynnere, kynnere og kynnere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gosj eg har søren meg hatt gjennomgående kynnere og nedpress fra i går kveld til nå - og det bare fortsetter. Det øker ikke på i styrke eller noe, men utrolig slitsomt. Verker mellom beina og kjenner presset GODT. Det tråler i ryggen og magen blir betonghard! :-( Dette kan bli noen laange uker...er i uke 36 nå.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg hadde det også slikk en periode, men så ble det plutselig mindre for ca 2 uker siden, men nå har det begynt igjen, har forresten termin idag :)

Skrevet

Har hatt akkurat det samme som deg, siden i går kveld, bare med en del ryggsmerter i tillegg.. og jeg er bare 34+5..

Lover deg at det blir laaange uker hvis dette fortsetter!!!

Sender all min medfølelse...

Skrevet

Ja ryggsmerter/strålinger har jeg og..... Håper det modnes godt av dette....:-D

Skrevet

Har masse kynnere som er ganske harde og begynner å bli litt ubehagelige. I går var det veldig mange av dem. Er bare 29+4.

Skrevet

Jeg og har mye kynnere! De kommer ganske regelmessig og ofte og er ubehagelige..Er 35+3 med 3.mann så dette kan bli noen lange uker skal det fortsette sånn :P Var på sjekk på sykehuset i går og jordmor syns kynnerene kom litt vel regelmessig og ofte,men sa ikke noe mere om det...Hadde ul med fødselslege etterpå og hun så jo på den utskriften fra CTG og sa ingenting om kynnerene,så da er det sikkert bare sånn da...

Skrevet

Så flott innstilling :-) Så da er det sikkert bare sånn da :-)

Her er de ganske "gode tak" i disse kynnerene...og mensmurringen har blitt som mensvondt. Menen eg kjører samme innstilling....(skal prøve hvertfall) Men et lite tilleggspm. Hvor setter deres kynnere seg?? Magen min blir betong fra under puppene til skambeinet!!

Skrevet

Mine setter seg som hos deg! Magen blir steinhard fra øverst til nederst... Og i tillegg er det veldig ubehagelig helt nederst i magen,men det kan vel være for at hun ligger med hodet ned og presser seg nedover...Klarer da nesten ikke å gå helt oppreist idag for det presser og er så veldig ubehagelig...

Skrevet

Jeg har også masse kynnere som er blitt sterkere. er i uke 36, Noen ganger kjennes det ut som at musa mi utvider seg. Har vondt i skambeinet hele tiden når jeg går. Gleder meg til jeg er ferdig med graviditeten, er heldigvis ikke mange ukene igjen, men det blir laaaange uker...

Skrevet

Blir først veldig ubehagelig under brystene, så blir magen helt hard og av og til noe deformert. Får også veldig press på underlivet og på blæra, og det kjennes ut som jeg holder på å tisse meg ut.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...