Gå til innhold

Poenget med anonymforum når det er så mye styr å være anonym?

bitthen

Anbefalte innlegg

Trykke anonym to ganger, hake av ei lita rute som knapt synes på nettbrett? Og på mobilversjonen går det ikke an å være anonym? Da blir det litt feil å kalle det anonymforum synes jeg. Heller kalle det for noe annet eller så får dere jo gjøre det enklere å få være anonym.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I din verden er anonymforum et sted der du kan kaste dritt om andre brukere, og gjemme deg bak den trygge knappen.

Du har tydeligvis ingen mentale sperrer når det kommer til det (ingen skam kalles det også) så at forumet gjør det littegranne mer vanskelig for deg syns jeg er helt og holdent på sin plass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann.

Vi skal gjøre det litt enklere med anonymbiten, og den kommer også på mobil.

Men foreløpig blir det på denne måten.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I din verden er anonymforum et sted der du kan kaste dritt om andre brukere, og gjemme deg bak den trygge knappen.

Du har tydeligvis ingen mentale sperrer når det kommer til det (ingen skam kalles det også) så at forumet gjør det littegranne mer vanskelig for deg syns jeg er helt og holdent på sin plass.

Syntes jeg hørte en mus som pep?? Nei glem det, var visst ingen ting...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det alt du hadde å komme med?

Alle fikk med seg flausa di, Bitthen.

Og mange ble flaue på dine vegne.

Det må være vondt å ha det så kjipt med seg selv at man dedikerer tid på å skrive anonyme innlegg der man henger ut andre. Og enda vondere når man glemmer knappen etterpå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...