Gå til innhold

Hjelpe meg....Nå veier jeg 70 kg!!

Anbefalte innlegg

Herregud, 12 kg opp og er bare 27 uker idag!

Problemet er at jeg ikke klarer å begrense matinntaket og har så vannvittig lyst på søtsaker. Holder på å bli gal. Men nå Må jeg skjerpe meg!! Null sukker heretter.... Hva gjør dere for å ikke legge på dere mer enn nødvendig????

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143921857-hjelpe-megn%C3%A5-veier-jeg-70-kg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Spiser sunt og variert,flere små måltider i løpet av dagen. Kan kanskje dempe noe av søtsuget. Heldigvis mistet jeg deler av godtersuget når jeg ble gravid. Nå er jeg såå lysten på frukt og grønt så spiser mye av det. Har hørt at man også kan dempe suget hvis man drikker mye vann...

Ja, men det tar jo litt tid da og jeg ville jo gjerne se litt fjong ut i sommer etter fødselen også. Nå blir det mer sånn flodhest fjong.. Nei, jeg må bare skjerpe meg og ikke spise så mye unødvendig. Jeg spiser sunt da. problemet er bare at jeg spiser hele tiden....HI

Ja, men det tar jo litt tid da og jeg ville jo gjerne se litt fjong ut i sommer etter fødselen også. Nå blir det mer sånn flodhest fjong.. Nei, jeg må bare skjerpe meg og ikke spise så mye unødvendig. Jeg spiser sunt da. problemet er bare at jeg spiser hele tiden....HI

Annonse

noen går bare masse opp i svangerskapet og trenger de ekstra kiloene til å produsere melk, mens andre gjør det ikke. Kan være du er en av dem..hvis så går du jo ganske fort ned igjen når amming kommer i gang.

Jeg har gått opp ca. 20 kg med alle mine, men jeg raser ned i vekt etter fødsel. De første 10 kiloene er jo mye baby, morkake og vann og så mye til melk. Spis og hver glad

Jeg vet at jeg hadde syntes at jeg "fortjener" noe godt hele tiden, og hatt et veldig søtsug, dermed satte jeg megselv på godteristopp da jeg fant ut at jeg var gravid. Det hjelper meg hvertfall :) har stopp på de tingene jeg elsker, det vil si smash/kvikklunsj/sjokolade generelt.

Tror heller ikke man skal spise ubegnset med frukt, mye sukker i frukt. Man bør vel egentlig ha mer grønnsaker enn frukt i de 5-om-dagen.

Det er de tingene jeg gjør for å ikke legge på meg mer enn jeg trenger, funker for meg! Men er ikke hysterisk på det med kilo altså. Det er jo noen som legger på seg mye i starten, også mindre utover. Eller som er veldig slanke i utgangspunktet, og trenger flere kilo enn andre. Lykke til videre :)

Herregud, 12 kg opp og er bare 27 uker idag!

Problemet er at jeg ikke klarer å begrense matinntaket og har så vannvittig lyst på søtsaker. Holder på å bli gal. Men nå Må jeg skjerpe meg!! Null sukker heretter.... Hva gjør dere for å ikke legge på dere mer enn nødvendig????

Hjelp- Jeg veier 80 kg!!! ;-)

Ja, hjelpes meg, jeg veier snart 90 kg !!! ;) Og jeg er "bare" 164 cm... Men, vekta mi har stått stille siden januar, og det er jeg veldig fornøyd med, for jeg raste opp 12 - 14 kg på 1-2-3. Har ALDRI vært så tung i hele mitt liv før...

Endret av optimist77

70 er en drøm her :P

Her er jeg nesten 90 kg, lagt på fem kilo bare( men hadde litt og gå på desv. :(. )

Veier nå like mye som når jeg var høygravid med førstemann.

Men har gått fort ned så håper på det denne gangen også.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...