Gå til innhold

Fjerne gulfarge etter bleking/blondering.

Anbefalte innlegg

Ja, jeg har gjort den blemma. Har hatt lys brunt hår og nå vil jeg tilbake til lys blond fordi jeg ender opp med å farge håret hver 10. dag hvis jeg skal ha det mørskt.

Kjørte en runde med blondering på fredag + hårfarge. Så ny runde på lørdag + hårfarge. Resultatet er lyst hår MEN det er gulskjær i det. Og det forsvinner ikke med lilla shampo/balsam.

Så, har dere noen tips. Jeg har brukt farge nr 10 (som er ekstra lys blond) Lurer på å farge i nyansen 8 i morgen for å kanskje dekke over dette gule og ikke få så unaturlig hårfarge. Kan det hjelpe?

Fortsetter under...

Jeg pleier å bruke en hårbleker som heter "Blondering" som finnes på Cubus. Den tar alltid det siste gule skjæret etter første runde.

Hvilken blåshampoo bruker du da? Synes L'oreal Silver tar en del på mitt hår værtfall, blå nesten litt blåskjær forrige uke :S

Gjest frøken_førstegangs-med gutt<3

Sølvshampo, eller noe mye mer konsentrert enn lilla shampoo.

Sølvshampoo/ lilla shampoo funker bedre hvis du sitter med den i 2-4 timer med en dusjhette på . Bare fukt håret og ha i shampoen, dra på hetta og se en film i mellomtiden.

Ellers kan det hjelpe å farge håret med en askeblond, hvis det allerede er ganske lyst.

If all else fails... : Gå til frisøren

Sølvshampo, eller noe mye mer konsentrert enn lilla shampoo.

Sølvshampoo/ lilla shampoo funker bedre hvis du sitter med den i 2-4 timer med en dusjhette på . Bare fukt håret og ha i shampoen, dra på hetta og se en film i mellomtiden.

Ellers kan det hjelpe å farge håret med en askeblond, hvis det allerede er ganske lyst.

If all else fails... : Gå til frisøren

Takk for svar begge to. Tror nr 8 er askeblond, så da forsøker jeg den. Og så skal jeg kjøpe loreal sin sølvshampo og sitte med den noen timer. Da blir det sikkert bra.

Igjen, takk for tips.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...