Harfåttprinsen:) Skrevet 25. mars 2012 #1 Skrevet 25. mars 2012 Hei damer hvilken vognpose til vår/sommer anbefaller dere?? Eller hva har dere i vognen til vår/sommertid?
Mor til lillegull Skrevet 25. mars 2012 #2 Skrevet 25. mars 2012 Lilleprinsen har en veldig god som heter VIND (tror jeg). Den kan du få med merinoull inni, og fleece, men jeg anbefaler den med merinoull (mindre brannfarlig også). Den er veldig tynn, men vindtett og vannavstøtende.
abella Skrevet 25. mars 2012 #3 Skrevet 25. mars 2012 Jeg har alltid bare hatt lammeskinn + teppe om våren og sommeren. Holder i massevis.
Harfåttprinsen:) Skrevet 25. mars 2012 Forfatter #4 Skrevet 25. mars 2012 Lilleprinsen har en veldig god som heter VIND (tror jeg). Den kan du få med merinoull inni, og fleece, men jeg anbefaler den med merinoull (mindre brannfarlig også). Den er veldig tynn, men vindtett og vannavstøtende. Hvor har du kjøpt den?? Og hva koster den??
Mor til lillegull Skrevet 25. mars 2012 #5 Skrevet 25. mars 2012 Lilleprinsen har en veldig god som heter VIND (tror jeg). Den kan du få med merinoull inni, og fleece, men jeg anbefaler den med merinoull (mindre brannfarlig også). Den er veldig tynn, men vindtett og vannavstøtende. Hvor har du kjøpt den?? Og hva koster den?? lilleprinsen.no Kostet 599 nå, men har kostet 999,-
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå