Gå til innhold

Fortsatt svak strek på billigstrimmel, hva tror dere? (bilder)

Anbefalte innlegg

Gjest AnnaMathea

Jeg er 10 eller 11 dpo i dag og har testet med billigstrimmel. De to siste dagene kom streken etter fristen som er 5 minutter, i dag kom den etter ca 3 minutter. Synes den er noe sterkere i dag enn i går, men likevel supersvak.

Prøvde en Docmorris i dag for å se om den slo ut noe mer, men føler jeg må legge godviljen til for å se streken. Vet ikke om den vil synes på bildet når det lastes opp, men her er begge dagens tester:

Hva tror dere?

post-768540-0-84456700-1332660272_thumb.jpgpost-768540-0-28237400-1332660254_thumb.jpg

Fortsetter under...

Annonse

Annonse

Gratulerer:-)slik så mine tester også ut 10 og 12 dpo.og på IKM dag i dag kom en sterk strek med en gang.billigtester fra lavpristester.tenker å ta en cb digital test i morgen eller tirsdag for å se hvor langt jeg er på vei...:-)

Jeg testet positiv på CB digital forrige gang jeg var gravid - på ettermiddagsuring på dag 9 dpo - etter å ha fått en tilsynelatende negativ billigstrimle på morningen, som var klart positiv leeeenge etter fristen (ca 30 minutter - 1 time, kanskje). Tok QR og CB digital med ukeindikator samtidig på samme ettermiddag, og fikk svaaaakt positivt på QR - og gravid 0-1 på CB digital :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...