charnelle Skrevet 24. mars 2012 #1 Skrevet 24. mars 2012 Googler og ser den ene etter den andre med kjempemage i uke 11. Her har det ikke skjedd noe.... Hvordan er det med dere andre førstegangsfødende? Hvordan står det til med de andre symtomene?
Gjest Min1.baby Skrevet 25. mars 2012 #2 Skrevet 25. mars 2012 Jeg er bare uke 9 nå,med min første,så ingen mage her enda,men når det gjelder de andre symtomene,så har jeg absolutt ingen....:)Det er litt rart..
Sunniva1988 Skrevet 25. mars 2012 #3 Skrevet 25. mars 2012 Er i 16+0 i dag faktisk, og fortsatt ingen mage her heller, ser på forumet til andre førstegangs gravide at de fleste får mage fra 15-18 uke
Fruen i huset Skrevet 25. mars 2012 #4 Skrevet 25. mars 2012 Da jeg var førstegangs fikk jeg mage i uke 19... Nå er jeg andregangs, fikk mage i uke 10
Aveyeja Skrevet 25. mars 2012 #5 Skrevet 25. mars 2012 Jeg har måttet begynne med mammabukser - ingen av buksene mine passer lenger. Syns det er litt tidlig ( 11+5), men sånn er det nå
Bittelura Skrevet 25. mars 2012 #6 Skrevet 25. mars 2012 Måtte begynne med mammabukser i uke 8, jeg.. Er nå 11 uker og har INGEN sjangs til å komme inn i de vanlige jeansene mine.. Er gravid for 4 gang, første gang jeg har kommet så langt som nå)
Mrs.Steel Skrevet 25. mars 2012 #7 Skrevet 25. mars 2012 Jeg er 8 uker i dag og så vidt jeg får på meg buksene. Det er ekstremt ubehagelig å gå med de så vurderer å gå til innkjøp av litt mammaklær i påsken. Er første gang jeg er gravid så hadde ikke regnet med at det kom til å synes så fort men sliter med å skjule det på jobb og for familie. Alle andre jeg kjenner som har vært gravide med sin første har ikke fått mage før ca15 uker.
Gjest Shanti ♥ Skrevet 25. mars 2012 #8 Skrevet 25. mars 2012 12+1 i dag og bare et par av buksene mine passer... kjøper nok inn en mammabukse straks, selv om det føles veldig tidlig og magen jo egentlig ikke er så fryktelig stor (tror ikke noen kan se det, bare at jeg selv føler buksene strammer). Tror ikke du skal bekymre deg for at du ikke har fått mage, man er jo så forskjellig! Når du har kommet 11 uker og ikke fått noen indikasjoner på at noe er galt er jo det et veldig godt tegn Ellers har jeg ikke så mange symptomer lengre... er litt kvalm/kresen på maten og har lett for å bli svimmel. Sluppet billig unna så langt, syns jeg
Grynet:) Skrevet 25. mars 2012 #9 Skrevet 25. mars 2012 7+4 her, litt rund mage men passer enda klærne mine. Men så går jeg mye med kjole da. Jeg har begynt å unngå de mest tettsittende variantene, for foran er det som sagt en liten kul. BHen har gått opp en cupstørrelse, og det er helt greit for meg. Hehe
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2012 #10 Skrevet 25. mars 2012 Tror ikke du skal bekymre deg;-) Struttende gravidmager som dukker opp før uke 12-14 er for det meste bare luft, så det er absolutt ingenting å trakte etter;-) Gravidmagen min kom ikke før uke 15-16...
Gjest Østfold-80 Skrevet 25. mars 2012 #11 Skrevet 25. mars 2012 Uke 9 her,ingen gravidmage kun oppblåst på kvelden. Kan vel regne med 1mnd til før det skjer noe på magefronten...
TurboPrinsessen:-) Skrevet 26. mars 2012 #12 Skrevet 26. mars 2012 Jeg er bare 5+3, men har allerede mage. Men om det er resultat av vektøkning like før jeg ble gravid eller faktisk pga graviditeten skal jeg ikke si sikkert. Nå er dette imidlertid mitt andre barn, så var jo ikke det du spurte om.. Men, da jeg gikk gravid med første, fikk jeg ikke antydning til mage før jeg var 20 uker påvei
Milla-Mamma til 3 Skrevet 26. mars 2012 #13 Skrevet 26. mars 2012 Uke 10 her og 3. Gangs mamma ingen mage. Føler meg litt småtjukk. Men går med jeansene mine har fått mage mellom 20-25 før. Spennande å sjå denna gongen.
lilleluli Skrevet 26. mars 2012 #14 Skrevet 26. mars 2012 var på ul i dag å er i uke 8+4 hun sa hun kjente livmoren min gått over skambenet å hun sa jeg hadde en livmor som var høyt oppe.. derfor kunne jeg få tidlig mage. det eneste jeg merker er at jeg er litt hoven i magen. gleder meg til det begynner å vises jeg:)
79kvinne Skrevet 26. mars 2012 #15 Skrevet 26. mars 2012 Begynte å få mage i ca uke 15-20 med første mann.nå er jeg i uke 6 og noksene begynner å bli trange ;-)
Jente+Oktoberbarn Skrevet 26. mars 2012 #17 Skrevet 26. mars 2012 Jeg er 10+1 med nr2 og har mage, mye fordi jeg er oppblåst men kjenner også at det har begynt å vokse helt nederst i magen over skambenet Akkurat som forrige gang jeg er slank i utgangspunktet, men ikke glad i å trene så musklaturen er vel ikke stram. Det kan muligens være en av grunnene til at magen popper ut tidlig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå